Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościFeel Joy - niepoprawni optymiści pozytywnie nakręceni2009-04-28 Kategoria: Ludzie Feel Joy to obecnie jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku odzieży sportowej. O tym jak w krótkim czasie osiągnąć sukces, jak skutecznie rywalizować z globalnymi markami, o niezwykle prostej filozofii firmy, która trafia do klientów… z Justyną Brzozowską-Solarz i Michałem Solarzem założycielami firmy rozmawia Justyna Jacyno.
SportBiznes.pl - Jakie były początki Feel JOY!? Feel JOY - Mąż zapalony sportowiec amator, żona miłośniczka mody, tropicielka trendów w związku z tym małżeńskim i zawodowym kompromisem nie mogło być nic innego jak moda sportowa. Krótko mówiąc wilk syty i owca cała. Feel JOY! zrodził się z naszych pasji i zainteresowań.
SB.pl Dlaczego akurat Feel JOY!. Skąd wziął się pomysł na nazwę? FJ Wymyślenie nazwy nie było w naszym przypadku trudne.
SB.pl Czy wydarzyło się coś szczególnego , co spowodowało, że założyli Państwo Feel JOY!? FJ Kierowała nami przede wszystkim chęć bycia niezależnym a także możliwość realizacji naszych pasji czyli miłości do sportu i mody. Chcieliśmy stworzyć markę odzieży sportowej, która odważnie stawia czoło sportowym brandom światowym i na stałe zagości w świadomości aktywnych i dynamicznych osób.
SB.pl Do kogo Feel JOY! kieruje swoje produkty? FJ Nasze produkty kierujemy do wszystkich aktywnych, niezależnych kobiet dla których sport jest nieodłączną częścią życia a doskonały wygląd na sali treningowej jest równie ważny jak staranny, poranny makijaż. Kobieta ubrana w stroje Feel JOY! czuje się zawsze atrakcyjna. Nie chcemy jednak zamykać naszych strojów tylko na sali. Kolekcje Feel JOY! rewelacyjnie prezentują się także podczas najzwyklejszej weekendowej rekreacji czy też w nadmorskim kurorcie.
SB.pl Skąd czerpiecie Państwo inspiracje na nowe kolekcje? FJ Kierujemy się przede wszystkim intuicją, która podpowiada nam, że kobieta w stroju sportowym musi ciągle pozostawać kobietą, zmysłową i intrygującą.
SB.pl W jaki sposób dobierają Państwo kolory i materiały? FJ Intuicyjnie! Kolor bardzo często sam się naprasza aby wykorzystać go w danym modelu. Ogólnie jesteśmy zwolennikami odważnych, konkretnych, nasyconych barw. Nie boimy się koloru. Żywe wesołe barwy dodają energii i radości życia. Kolory dostosowujemy również do różnego rodzaju aktywności. Do tańca te które lubimy najbardziej ostre nasycone krzykliwe, do yogi stonowane pastele potęgujące wyciszenie oraz uczucie harmonii ciała i umysłu. W strojach przeznaczonych stricte na siłownię i sale do fitness czernie, szarości, grafity, biel przełamane kontrastowymi dodatkami.
SB.pl Czym Feel JOY! wyróżnia się od konkurencji? Obawiacie się jej Państwo? FJ Niepowtarzalny, nowatorski design, bardzo odważna kolorystyka, misterne hafty i niezwykle wysoka jakość to główne wyróżniki naszej marki. Styl kolekcji Feel JOY! jest bardzo charakterystyczny i rozpoznawalny na tle innych marek sportowych.
SB.pl Feel JOY! jest jedną z najaktywniejszych marek na krajowych imprezach targowych branży sportowej, macie już medalowe kolekcje ? FJ O tak, Feel JOY! to bardzo aktywny uczestnik targów i imprez sportowych. Na zbliżających się targach FIT EXPO 2009 w Poznaniu szykujemy sporo atrakcji na naszym stoisku. Moda i uroda, trening i relaks. Oj, warto będzie zagościć 8-10 maja na stoisku numer 4 w pawilonie 8. Nic więcej nie możemy powiedzieć, bo zepsulibyśmy niespodziankę. Jeśli chodzi o nagrody targowe, to również mamy się czym pochwalić. Nasza linia Dance Glamour z najnowszej wiosennej kolekcji Fitness & Dance, dostała wyróżnienie w kategorii Fitness, Wellness i SPA na tegorocznych Targach Zima- Sport w Kielcach.
SB.pl W tym roku Feel JOY! zadebiutował na największych targach sportowych na świecie ISPO Winter 09 w Monachium, czy była trema przed debiutem i jak odebrane zostały wasze kolekcje ? FJ Oczywiście że była. W końcu ISPO to klasa sama w sobie. Wymagająca publiczność i wyborna konkurencja. Doskonale wiedzieliśmy że nasze kolekcje są świetnie odbierane przez polskich Klientów, ale czy spodobają się światowej publiczności – było wielką niewiadomą. Tysiące takich myśli krążyło w głowie. No i spodobały się. Nieskromnie dodam, że nawet bardzo. Wszelkie obawy były bezzasadne. Teraz już wiemy, że ISPO było kolejną furtką do sukcesu Feel JOY!.
SB.pl W Polsce panuje niesłychana moda na taniec , wszyscy chcą naśladować gwiazdy znanych programów tanecznych „ You Can Dance” , T z G i filmów Kochaj i tańcz czy generuje to popyt na specjalną odzież do ćwiczeń przy muzyce ? FJ Naturalnie! Tego typu programy i filmy są bardzo opiniotwórcze. Napędzają ogromny popyt na lansowane w nich produkty . Feel JOY! nie pozostał obojętny na taneczne szaleństwo Polaków. Pierwszą kolekcję strojów tanecznych o krótkiej, konkretnej nazwie DANCE pokazaliśmy rok temu na targach Fit Expo w Poznaniu. Furora to mało. Wróciliśmy z pustymi wieszakami. W tej chwili kolekcja taneczna bardzo się rozrosła, Tworzy ją 5 linii a kolejne są już w bardzo zaawansowanych przygotowaniach. Każda z nich dostosowana jest do innych stylów tańca.
SB.pl Jak oceniają Państwo rozwój i perspektywy branży fitness w Polsce? FJ Obecnie branża fitness to jedna z najbardziej rozwijających się w Polsce. Aktywny styl życia i permanentnie rosnąca świadomość Polaków jak istotna w tych stresogennych czasach jest dbałość o kondycję fizyczną napędzają popyt na usługi i produkty związane z fitnessem. Jednocześnie Klienci są coraz bardziej wymagający. Oczekują produktów i usług najwyższej jakości, nieustannie podnosząc poprzeczkę. Trend ten jest tak silny i dynamiczny, że naturalnym jest, iż cała branża jest jedną z najbardziej perspektywicznych.
SB.pl Czy nie boicie się Państwo kryzysu? FJ Nie da się ukryć, że kryzys dotyka naszej gospodarki. Uważamy jednak, że w dużej mierze złe nastroje potęgują sensacyjne doniesienia medialne. Z kryzysem trzeba sobie radzić i nie poddawać się ogólnie panującej i rozdmuchanej przez tak zwane mądre głowy panice. Dzięki przemyślanym działaniom i konsekwentnej firmowej polityce, Feel JOY! nie poddaje się ogólnemu marazmowi.
SB.pl Co jest najtrudniejsze w Państwa pracy? FJ Najtrudniej nam zostawić pracę przed drzwiami własnego domu (śmiech).
SB.pl Czy czują się Państwo spełnieni w tym, co zrobili i dostrzegają swój sukces? FJ Jesteśmy dumni z naszej firmy. Zabrzmi to pewnie jak banał ale jest to nasze prawdziwe dziecko. Nikt nam nie pomagał kiedy ją zakładaliśmy, kiedy opracowywana była pierwotna koncepcja na jej funkcjonowanie. Nikt nam nie pomagał kiedy powstawała pierwsza kolekcja, która była przecież wielką niewiadomą. Teraz, kiedy Feel JOY! mocno zaznaczył swoją pozycję w branży fitness możemy zdecydowanie mówić o sukcesie. Przesłanie jakie niesie ze sobą Feel JOY! zaraziło już naprawdę duże grono osób, które z dnia na dzień się powiększa. Nie mówimy tu tylko o naszych Klientach ale również mediach, współpracownikach, kooperantach, organizatorach najróżniejszych imprez, targów, wystaw etc. Cieszymy się niezmiernie, że nasza marka ma tylu sympatyków.
SB.pl W jakim miejscu widzą Państwo markę Feel JOY! za 5, 10, 20 lat? Kilka słów o strategii na przyszłość. FJ Odpowiemy tak. Filozofia Feel JOY! zatacza coraz szersze kręgi. Chcemy aby za 5, 10, 20 lat na hasło Feel JOY! każdy reagował jak na nazwę topowych światowych marek. Wiemy , że to odważne marzenia i trudne do zrealizowania ale wierzymy , że konsekwencja i nasz wrodzony upór pomogą w ich spełnieniu. Strategia jest prosta. Po pierwsze Klient, po drugie Klient a po trzecie dla odmiany…. Klient. FJ Pierwsze nasze życzenie wypowiemy w imieniu całej ekipy Feel JOY! - długie wakacje na Bora Bora.(śmiech)
SB.pl Dziękuję za rozmowę i życzę spełnienia tych życzeń
Rozmawiała Justyna Jacyno. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |