Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Gaspol S.A. Oficjalnym Sponsorem 64. Tour de Pologne

2007-09-05

Gaspol S.A. Oficjalnym Sponsorem 64. Tour de Pologne
Gaspol zwiększa zaangażowanie w najważniejszą imprezę kolarską w Polsce
Lider rynku gazu płynnego w Polsce, firma Gaspol S.A. jest w tym roku Oficjalnym Sponsorem 64. Tour de Pologne z koszulką Klasyfikacji Najlepszy Góral
.

W ubiegłym roku Gaspol po raz pierwszy uczestniczył w tym prestiżowym wyścigu jako jego Oficjalny Partner i sponsor drużyny Gaspol-Liquigas. W obecnej edycji wyścigu w jej barwach po raz pierwszy pojedzie Polak, Maciej Bodnar.Jako Oficjalny Sponsor Gaspol będzie obecny na każdym etapie wyścigu. Logo firmy pojawi się na transparentach, balonach reklamowych, parasolach umieszczonych wzdłuż trasy wyścigu, w namiocie Biura Zawodów, na bramach mety i bramach premii górskich oraz przede wszystkim na podium dekoracji zwycięzców. Logo pojawi się także na wszelkich materiałach związanych z Tour de Pologne, takich jak identyfikatory dla akredytowanych uczestników wyścigu, zaproszenia, plakaty czy informator wyścigu. Na mecie każdego etapu wyścigu Gaspol będzie miał możliwość przygotowania ekspozycji oraz przeprowadzania konkursów dla kibiców, w których nagrodami będą gadżety ufundowane przez Sponsora, zawierające logo firmy i logo wyścigu. Na całej trasie
wyścigu pojawi się również siedem samochodów Gaspol jadących w kolumnie reklamowej czterdzieści minut przed peletonem.

Organizator wyścigu, firma Lang Team, zobowiązała się dodatkowo do promowania firmy Gaspol jako Oficjalnego Sponsora podczas realizacji zaplanowanych konferencji, prezentacji i uroczystego otwarcia Wyścigu. Wyścig ma być także promowany w programie TVP1, Eurosport, radiu RMF FM, Przeglądzie Sportowym oraz w Internecie. Elementem kampanii reklamowej promującej 64. Tour de Pologne jest również emisja spotów przed seansami filmowymi w kinach należących do sieci Cinema City.

Gaspol ze swojej strony zapewnia wiele atrakcji na całej trasie Tour de Pologne. Podczas warszawskiego etapu rolkarze zrzeszeni w forum janarolki.pl zaprezentują widowiskowy freeride, polegający na szybkim i płynnym przemieszczaniu się z częstymi zmianami kierunku jazdy oraz
pokaz slalomu figurowego. W czasie pokazu nie zabraknie również rolkarzy szybkich, którzy startują w maratonach i długodystansowych zawodach nawet na 100km, pokonując je w tempie porównywalnym z kolarzami.

Do innych atrakcji przygotowanych przez firmę Gaspol należeć będzie pojawienie się
maratończyka w niecodziennym stroju, który dołączy do wyścigu 10km przed Olsztynem oraz w kolejnym etapie przed Gdańskiem i dobiegnie do mety wraz z kolarzami.  W Poznaniu i Jeleniej Górze Gaspol zorganizuje zabawę na latających rowerach natomiast w czasie ostatniego etapu firma weźmie udział w Paradzie Rowerowej organizowanej przez Muzyczne Radio w Karpaczu.

Na wszystkich etapach wyścigu Gaspol zorganizuje liczne konkursy dla kibiców m.in. rzut dętką do celu czy przeciąganie liny. Firma ma zamiar rozdać w czasie Tour de Pologne kilkadziesiąt tysięcy gadżetów – oryginalnych koszulek kolarzy z drużyny Gaspol-Liquigas, flag, daszków, smyczy i innych. Koszulki kolarzy Gaspol-Liquigas będzie można również zdobyć w konkursie organizowanym przez Gaspol razem z portalem internetowym www.pro-cycling.org.


O firmie Gaspol S.A. 
 
Gaspol S.A., Oficjalny Sponsor 64. Tour de Pologne, to największy dostawca rozwiązań energetycznych na bazie gazu płynnego w Polsce, działający na rynku gazu w zbiornikach, butlach i autogazu. Gaspol posiada dwa terminale przeładunkowe (kolejowy w Małaszewiczach oraz morski w Gdańsku), a także siedem regionalnych rozlewni
rozmieszczonych na terenie całego kraju (Rypin, Łomża, Barlinek, Pleszew, Stąporków, Lubartów, Nowy Targ). Sieć transportowa i dystrybucyjna obejmuje całą Polskę. Firma posiada około 20 000 autoryzowanych punktów wymiany butli.
Gaspol S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma - przychody netto ze sprzedaży Gaspolu wynosiły w 2006 r. 1 063 mln zł. Gaspol zatrudnia obecnie prawie 400  pracowników. Ponadto Gaspol współpracuje na stałe z ok. 200 dealerami, firmami transportowymi i instalatorskimi w całej Polsce.  Gaspol S.A. jest częścią międzynarodowej Grupy SHV. Holding został założony w 1896 r. w Utrecht w Holandii. Grupa SHV działa na rynku gazu płynnego  w 23 krajach na 4 kontynentach. Przychody ze sprzedaży grupy wyniosły w 2006 roku ok. 15 mld euro. Najważniejsze marki gazowe grupy to: Primagaz (Francja, kraje Beneluksu, Austria i Hiszpania), Calor Gas (Irlandia oraz Wlk. Brytania), Liquigas (Wlochy), SHV Gas (Chiny, Indie, Pakistan).

- inf własna

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: