Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

OKNOPLAST – zawodnik z Ligi Mistrzów

2013-09-10

Firma OKNOPLAST, należąca do ścisłej czołówki producentów okien PVC w Europie została właśnie sponsorem 8-krotnego mistrza Niemiec – Borussii Dortmund. To już trzeci gigant piłkarski w drużynie OKNOPLAST. Poza najbardziej polskim z niemieckich klubów grają w niej także Inter Mediolan i Olympique Lyon.

Dotychczas żadnej polskiej firmie nie udało się osiągnąć tak silnej pozycji na rynkach międzynarodowych. Potwierdzeniem tej pozycji i wiarygodności firmy jest współpraca z tak znanymi europejskimi markami piłkarskimi.

Przed wielkim meczem


OKNOPLAST  od 2004 roku konsekwentnie zdobywa zagraniczne rynki, będąc na każdym z nich jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek. . Decyzja firmy o wyjściu poza rodzimy rynek i wkroczeniu na boiska zagraniczne podyktowana była chęcią rozwoju i umacniania marki w Europie. Dziś spółka jest silnym graczem na 10-ciu rynkach starego kontynentu – Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu  OKNOPLAST.

Strategia OKNOPLAST okazała się bardzo dobrym krokiem biznesowym dla rozwoju firmy. Słynne światowe kluby, jak Inter Mediolan, Olympique Lyon czy Borussia Dortmund wiążą się bowiem jedynie z przedsiębiorstwami o mocnej pozycji rynkowej i odpowiednim wizerunku. Przepustką do elitarnego grona ich sponsorów stała się silna marka oraz model prowadzenia działalności zgodny z najwyższymi standardami biznesowymi.

Współpraca z klubami to owoc wielomiesięcznych negocjacji Znaczącą rolę odegrała tu pozycja biznesowa OKNOPLAST – mówi Mikołaj Placek z OKNOPLAST. Firma działa w segmencie Top Premium, co oznacza, że zapewnia ona klientom najwyższą jakość, fachowe doradztwo i kompleksową opiekę pozakupową. Wszystko to sprawia, że OKNOPLAST stał się cenioną marką na Zachodzie, zmieniając jednocześnie wizerunek polskich producentów wśród zagranicznych inwestorów i klientów.

Pierwsza połowa – OKNOPLAST wchodzi na boisko

W styczniu 2012 roku świat obiegła informacja o tym, że OKNOPLAST został Top Sponsorem sławnego Interu Mediolan. W maju b.r. kontrakt został przedłużony na kolejne dwa lata – do czerwca 2015 r. W ramach umowy reklama producenta widoczna jest na stadionie Giuseppe Meazzy podczas meczy oraz w centrum sportowym w Appiano Gentile. Dodatkowo firma może posługiwać się logotypem „Top Sponsor” Interu Mediolan oraz wizerunkami piłkarzy we wszystkich materiałach promocyjnych.

Podjęcie współpracy z Interem Mediolan to była słuszna decyzja. Wzmocniła ona nasz wizerunek  we Włoszech. Piłka nożna jest tu bowiem niemal religią, kibice chodzą na stadiony całymi rodzinami. Między innymi dzięki temu jesteśmy dziś drugim największym producentem stolarki PVC w tym kraju. Od momentu ogłoszenia sponsoringu nasza sprzedaż dynamicznie rośnie - mówi Mikołaj Placek z OKNOPLAST.

Druga połowa – zwycięski gol

Sponsoring Interu Mediolan okazał się świetnym zagraniem. Firma zdecydowała się powiększyć zwycięski skład. Do mistrza z Włoch dołączyły drużyny Borussia Dortmund i Olympique Lyon. Dziś naszym celem jest wzmocnienie pozycji i wzrost rozpoznawalności marki OKNOPLAST na każdym z rynków, na których jesteśmy obecni. Aby to osiągnąć prowadzimy intensywne działania marketingowe w poszczególnych krajach, nie tylko związane z futbolem  – mówi Mikołaj Placek z OKNOPLAST. Wierzę  że współpraca z klubami o tej sławie ugruntuje nasz wizerunek w Niemczech i we Francji – dodaje.

Gwiazdy Borussii grają dla OKNOPLAST od sierpnia b.r. Kontrakt podpisano na rok, przez ten czas firma może posługiwać się tytułem Partnera Borussii Dortmund. Umowa pozwala firmie również wykorzystywać wizerunki piłkarzy w swoich materiałach promocyjnych. W mediach już pojawiły się reklamy z wizerunkami znakomitych zawodników z Signal Iduna Park. Logotyp OKNOPLAST będzie widoczny podczas meczy BVB na telebimach i videobandach oraz w strefie VIP. Dużą rolę w komunikacji z fanami odegrają tu social media. W przygotowaniu są także programy motywacyjne dla Partnerów Handlowych oraz eventy dla klientów.

Umowa z Olympique została podpisana w lipcu 2013 roku na dwa sezony ligowe. Przez czas jej obowiązywania les Olympiens będą grać w strojach
z logotypem OKNOPLAST, a reklamy firmy pojawią się na bandach video podczas meczów. Firma posługuje się tytułem Major Sponsor Olympique Lyon, a tym samym dołączyła do elitarnego kręgu głównych sponsorów, w którym znajdują się m.in. Hyundai i Intermarché.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: