Jerzy Dudek reklamuje Castrol Edge przy „Drodze do Euro”
2012-02-23
Kategoria: Marketing i Public Relations
Autor:
Przy programie „Droga do Euro” w TVP rozpoczęła się emisja nowych spotów z Jerzym Dudkiem reklamujących Castrol Edge. Reklamy przygotowały firmy Gruppa 66 Ogilvy, Havas Sports & Entertainment i Mindshare.Od 20 lutego przy „Drodze do Euro” pokazywane są cztery 8-sekundowe spoty sponsorskie Castrol Edge z udziałem Jerzego Dudka. W każdym z nich można zobaczyć, jak Dudek radzi sobie na boisku piłkarskim podczas obrony bramki i starcia z przeciwnikiem. Mocna osobowość zawodnika ma symbolizować, że Castrol Edge jest o 40 proc. bardziej wytrzymały niż konkurencyjne oleje silnikowe.Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Gruppa 66 Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów - agencja Havas Sports & Entertainment i dom mediowy Mindshare.W marcu kampania Castrol Edge obejmie prasę, a w czerwcu także outdoor. Jednocześnie trwać będzie rozpoczęta już w połowie ub.r. promocja konsumencka, w której do wygrania są bilety na mecze Euro 2012.
-
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: