Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Igrzyska promują Wielką Brytanię na arenie międzynarodowej

2012-08-16

35 milionów funtów na promocję, 8600 nieakredytowanych dziennikarzy zarejestrowanych w London Media Centre, ponad 5 milionów użytkowników na Facebooku i Weibo, 200 briefingów prasowych zorganizowanych podczas igrzysk, z udziałem takich gości jak Jamie Oliver, Lennox Lewis czy Boris Becker, ponad 500 dziennikarzy uczestniczących w wyjazdach prasowych do Anglii, Szkocji, Walii i Irlandii Północnej. Narodowa organizacja turystyczna VisitBritain opublikowała wstępne podsumowanie działań promocyjnych w czasie igrzysk olimpijskich w Londynie.

Od chwili, gdy w 2005 r. Londyn został wybrany gospodarzem igrzysk, brytyjska narodowa organizacja turystyczna VisitBritain wykorzystuje ogólnoświatowe zainteresowanie, by zachęcić większą liczbę zagranicznych turystów do spędzenia wakacji w Wielkiej Brytanii w najbliższych latach.

Organizacja współpracowała ściśle z międzynarodowymi stacjami telewizyjnymi i prasą, aby wypromować Wielką Brytanię szerzej niż tylko poprzez relacje z boisk i stadionów. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku relacje w telewizji i prasie, prezentujące Wielką Brytanię w pozytywny sposób, warte były łącznie około 3,3 miliarda funtów.

W centrum prasowym London Media Centre, prowadzonym przez VisitBritain wspólnie z London & Partners, zarejestrowało się ponad 8600 nieakredytowanych dziennikarzy ze 102 krajów. Uczestniczyli oni w dwustu briefingach prasowych z udziałem takich gości, jak m.in. Jamie Oliver, Lennox Lewis czy Boris Becker. Ponad 500 dziennikarzy wzięło udział również w wyjazdach prasowych do Anglii, Szkocji, Walii oraz Irlandii Północnej.

Aby Wielka Brytania częściej pojawiała się w ofertach biur podróży na całym świecie, VisitBritain zaprosiła najbardziej wpływowych przedstawicieli branży turystycznej, działających na priorytetowych rynkach docelowych, aby przyjechali do Wielkiej Brytanii w czasie igrzysk i doświadczyli osobiście tego, co ten kierunek może zaoferować turystom. Ponad 20 gości VIP udało się na wyjazd studialny po Walii, Szkocji, Anglii i Londynie.

Prowadzone w trakcie igrzysk działania w mediach społecznościowych zaowocowały pięciokrotnym wzrostem liczby fanów Wielkiej Brytanii. Tylko podczas ceremonii otwarcia igrzysk ponad 100 tysięcy osób polubiło, poleciło komuś albo skomentowało fan page VisitBritain LoveUK na Facebooku.

Ponad 250 milionów widzów obejrzało materiały cyfrowe VisitBritain, w tym filmy wideo, materiały na Facebooku, Twitterze czy stronie internetowej www.visitbritain.com. Podczas igrzysk VisitBritain zyskało ponad 5 milionów użytkowników na Facebooku i Weibo.

Od 2011 r. Wielka Brytania silnie inwestuje w turystykę. W okresie od czerwca 2011 r. do marca 2013 r. VisitBritain wyda 35 milionów funtów w kampanię „Great Britain. You’re Invited”, promującą Wielką Brytanię jako cel podróży biznesowych, inwestycji, a przede wszystkim jako cel wakacyjny.

Branża turystyczna w Wielkiej Brytanii warta jest 115 miliardów funtów i daje zatrudnienie 2,6 milionom ludzi, co odpowiada 9% całej gospodarki brytyjskiej. Turystyka jest trzecim co do wielkości źródłem eksportu w UK (po produktach chemicznych i usługach finansowych). W minionym roku Wielka Brytania była siódmym najczęściej odwiedzanym miejscem na świecie, z 31 milionami odwiedzających, którzy wydali w tym kraju 18 miliardów funtów.

źródło:
Marketing przy Kawie

- Marketing przy Kawie

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: