Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Wielkie zainteresowanie firm derbami Łodzi

2011-10-14

Według szefów Widzewa Łódź, przez dwa dni firmy wykupiły reklamy na bandach elektronicznych na zbliżające się derby Łodzi z ŁKS-em. Mecz zostanie rozegrany w poniedziałek 17 października o 18.30 i będzie transmitowany w Canal + oraz Eurosport 2.

Od meczu z ŁKS na stadionie przy al. Piłsudskiego boisko będą otaczać nowoczesne bandy dostarczone przez firmę ARTLED. Zainteresowanie umieszczeniem na nich reklam jest bardzo duże. Według szefów Widzewa cały czas reklamowy na poniedziałkowe derby został sprzedany w dwa dni.

Najwięcej wykupiła firma Impall oferująca maszyny i urządzenia dla firm odzieżowych. - Derby Łodzi wzbudzają duże zainteresowanie i wiele emocji sportowych w naszym mieście. Jest to bez wątpienia dobra okazja do promocji firm i marek, dlatego postanowiliśmy skorzystać z nowej oferty elektronicznych reklam na bandach.

Jesteśmy łódzką firmą i tym bardziej chcemy się zaprezentować fanom piłki nożnej dwóch największych klubów piłkarskich naszego miasta. Ponadto dzięki transmisji meczu w telewizji nasze reklamy będą mogły dotrzeć do widzów w Polsce i za granicą - powiedział Adam Rozwandowicz z firmy Impall.

 Oprócz Canal+ spotkanie Widzewa z ŁKS będzie transmitowane przez Eurosport 2, do Albanii, Bośni i Hercegowiny, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogóry, Czech, Danii, Finlandii, Węgier, Islandii, Litwy, Łotwy, Estonii, w Macedonii, Norwegii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i Szwecji.

- PAP

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: