Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Ruszyła kampania „Siła odruchu"

2011-10-10

W telewizji, kinach, internecie i na outdoorze ruszyła kampania społeczna promująca uprawianie sportu. Akcję, organizowaną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki przygotowały i realizują firmy Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense.

Kampania rozpoczęta właśnie pod hasłem „Siła odruchu” ma na celu zmienienie stereotypów mówiących, że sport to zajęcie czasochłonne i wyczerpujące. Akcja podkreśla, że sport daje siłę i sprawia przyjemność, co można zauważyć, jak tylko zacznie się go uprawiać.

Przekaz, skierowany do osób dorosłych zachęca do uprawiania sportu w rytmie trzy razy w tygodniu po pół godziny. Akcja rusza właśnie teraz, ponieważ w okresie jesienno-zimowym spada poziom aktywności wśród Polaków.

Kampania obejmuje telewizję (największe stacje), kina (sieć Cinema City), internet (reklamy na portalach Interia.pl, O2.pl i NK.pl, serwis silaodruchu.pl, działania na Facebooku), outdoor (ponad 70 nośników wielkoformatowych w całym kraju) oraz dwie imprezy plenerowe (towarzyszące masowym wydarzeniom sportowym na początku października Warszawie).

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: