Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Walka Adamek - Kliczko w internecie

2011-09-30

10 września na Stadionie we Wrocławiu odbyła się walka bokserska Tomasza Adamka i Vitalija Kliczko. W ciągu zaledwie 10 dni otaczających to wydarzenie w Internecie ukazało się na ten temat 1357 publikacji.

Najwięcej tekstów opublikowano 10 września (362 publikacje) i w dniu po walce (255). Zwiększone natężenie publikacji odnotowano też 7 września - gdy portale opublikowały wiadomość o dodatkowej puli biletów na wrocławską galę, a lokalne wydanie serwisu naszemiasto.pl zorganizowały konkurs smsowy, w którym nagrodą były bilety do Multikina na transmisję wydarzenia.

Co interesujące, temat walki Kliczki i Adamka w badanym okresie był najczęściej poruszany nie w serwisach sportowych ale na forum tematycznym poświęconym telewizji - SAT Kurier Niezależne Forum Telewizji Cyfrowej - forum.satkurier.pl. Internauci komentowali kwestię płatnego dostępu do transmisji walki oraz wymieniali się informacjami w jaki sposób można obejrzeń niekodowaną walkę. Oczywiście publikacje o gali pojawiały się również na portalach informacyjnych o profilu sportowym: sport.pl, sport.wp.pl, sport.interia.pl, przegladsportowy.pl. W publikacjach często pojawiał się temat fizycznych przygotowań obu zawodników do walki i treningów. 26 informacji ukazało się także w lokalnym wydaniu portalu gazeta.pl - wrocław.gazeta.pl.

Ponad 40% (570 wpisów) na temat walki dotyczyło możliwości obejrzenia walki na żywo. Autorzy publikacji, zarówno internauci, jak i dziennikarze doradzali, jak, gdzie i za ile obejrzeć walkę. W kontekście tych dyskusji pojawiły się propozycje oglądania gali bokserskiej w Multikinie, w kanałach telewizyjnych i telewizjach kablowych - Cyfrowym Polsacie, Cyfrze +, niemieckim RTL, Vectrze, UPC. Internauci zaznaczali, że walka pokazana zostanie w systemie pay-per-view, a wydarzenia nie pokaże żadna polska stacja telewizyjna. Redakcje informowały także o dostępności kolejnych transz biletów na walkę na stadionie lub organizowały konkursy na bilety do Mulitikina.

Dziennikarze i internauci dyskutowali również o przygotowaniu wrocławskiego stadionu na tak dużą imprezę. W Internecie pojawiły się informacje o tym, że do ostatniej chwili ten obiekt sportowy nie posiadał zezwolenia policji na przeprowadzenie tej imprezy. Na ten temat ukazało się 14 publikacji. Przed walką na stadionie odbył się również dzień otwarty obiektu, podczas którego odbył się trening Śląska Wrocław. Jeden z autorów relacji– Konrad Kaźmierczak – użył również ciekawego terminu "turystyka stadionowa", dotyczącego zwiedzania nowych polskich stadionów. Informowano, że mieszkańcy Wrocławia mogli odwiedzić nowy wrocławski obiekt sportowy po uprzednim odebraniu darmowej wejściówki. W Internecie ukazały się relacje z tej uroczystości, z materiałami multimedialnymi - zdjęciami i filmami.

- Kompas Social Media

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: