Menu
Forum
Ostatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
Aktualności
Polska-Portugalia - 22 marki na wizji
2012-03-02
Kategoria: Media Autor:
Podczas meczu Polska - Portugalia z 29 lutego 2012 efektywnie wyeksponowane zostały 22 marki.
Łączny czas ekspozycji na wizji wyniósł 65,2 min. Najdłużej widoczne były marki Orange, Nike oraz Bank BPS.
Ekspozycje na bandach stanowiły 82% łącznej długości ekspozycji, na zawodnikach 14%,sędziach - 4%. Cennikowa wartość czasu reklamowego TVP1 przy meczu wynosiła średnio 49 tys zł za 30 sekund. Wyniki na podstawie badania Pentagon SponsorTrack, przeprowadzonego 1 marca 2012.
-
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
Newslettery
Zamów bezpłatne informacje na swoją skrzynkę e-mail.
Kalendarium
Najbliższe wydarzenia:
Sonda
Reklamy Adkontekst
|