Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

CANAL+ SPORT LIDEREM W SOCIAL MEDIA

2013-06-12

10 tysięcy obserwujących – taki wynik w serwisie Twitter osiągnął CANAL+ Sport. To pierwsze miejsce wśród stacji sportowych i jedno z najwyższych wśród wszystkich telewizji w Polsce. Równie silną pozycję kanał utrzymuje na Facebooku gdzie, z liczbą fanów sięgającą blisko 122 tysięcy, zajmuje czołowe miejsce wśród stacji premium.

Wielkość społeczności skupionej wokół CANAL+ Sport w social media jest większa niż średniej wielkości miasto w Polsce!

- Obecność naszych kanałów w mediach społecznościowych to ważny element komunikacji z widzami. CANAL+ Sport jest na tym polu naszą wizytówką. Inicjujemy dyskusje i chcemy być obecni tam, gdzie toczą się ożywione i merytoryczne dyskusje o sporcie.– mówi Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. komunikacji i PR nc+.
- Łączną liczbę fanów stacji na Facebooku i Twitterze można porównać z populacją takich miast, jak Tychy czy Elbląg. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzają nasze profile, biorą udział w konkursach, korzystają z aplikacji, komentują i przekazują swoje uwagi. Sport to główny temat dyskusji w mediach społecznościowych. To także ogromne emocje. Dzięki naszym profilom kibice oraz nasi widzowie mogą je wyrazić – dodaje Mierzwa.
 
CANAL+ Sport jest aktywny w serwisie mikroblogowym Twitter od listopada 2011. Profil twitter.com/CANALPLUS_SPORT śledzi już ponad 10 tysięcy fanów. To zarazem najwyższy wynik spośród stacji sportowych w Polsce oraz jeden z najlepszych uwzględniając wszystkie telewizje. Osoby śledzące konto stacji na Twitterze mają dostęp do najświeższych informacji związanych z programem CANAL+ Sport oraz ciekawostek ze świata sportu, a także mogą wziąć udział w rozmaitych konkursach m.in. wygrać piłki podpisywane przez piłkarzy w programie Liga+ Extra. 

Wcześniej stacja rozpoczęła działania na portalu społecznościowym Facebook. Od września 2010 do czerwca 2013 profil CANAL+ Sport zgromadził blisko 122 tysięcy fanów. To najwyższa liczba spośród wszystkich polskich stacji premium oraz telewizji sportowych. Fanpage facebook.pl/CANALPLUSSPORT jest codziennie aktualizowany i komentowany przez liczne grono odwiedzających. Kibice dowiadują się z niego o planowanych transmisjach, komentatorach i innych ciekawostkach dotyczących CANAL+ Sport, których nie znajdą nigdzie indziej. Na Facebooku regularnie odbywają się konkursy i akcje specjalne.

W ramach najnowszej akcji CANAL+ Sport organizowanej w mediach społecznościowych pod nazwą „Twoja piłka w CANAL+” kibice mogli przesyłać zdjęcia swoich piłek – starych, nowych, historycznych lub o znaczeniu sentymentalnym. Jury wybrało najciekawsze zdjęcia, umieściło na stronie www.canalplus.pl i zorganizowało głosowanie, które zakończyło się na początku czerwca wraz z finiszem rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy. Autorzy fotografii z największą liczbą głosów wygrali nagrody od CANAL+ m.in. piłki, torby sportowe i inne atrakcyjne gadżety.

Latem 2011 fanpage CANAL+ Sport na Facebooku był częścią kampanii „Uścisk Szczęsnego”  promującej start rozgrywek lig zagranicznych. Piątka laureatów zabawy na profilu CANAL+ SPORT otrzymała nagrody w postaci wyjazdu do Londynu wraz z zaproszeniem VIP na mecz Arsenalu Londyn i blisko dwugodzinnym prywatnym spotkaniem z bramkarzem tego klubu oraz reprezentacji Polski Wojciechem Szczęsnym.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: