Strona główna | ![]() |
Aktualności | ![]() |
Nowości Rynkowe | ![]() |
Katalog Firm | ![]() |
Kalendarium | ![]() |
Przegląd Prasy | ![]() |
Targi Branżowe | ![]() |
Eksperci | ![]() |
Forum | ![]() |
Archiwum | |
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościJarosław Sroka wybrany prezesem PGA Polska na kolejną kadencję2015-09-15 Kategoria: Wydarzenia ![]() ![]() Przez ostatnią kadencję zarząd PGA Polska skupił się przede wszystkim na zbudowaniu nowej strategii, tworzeniu standardów organizacji oraz rozwoju struktur Stowarzyszenia. Niezwykle istotnym elementem w działaniach Zarządu było stworzenie systemu kształcenia i samodoskonalenia się trenerów i instruktorów, w tym celu powstał system CPD. „W przeciągu ostatnich 3 lat zarząd PGA Polska skupił się na zbudowaniu relacji z partnerami strategicznymi, edukacyjnymi, sportowymi oraz na realizacji świadczeń dla nich. Jednym z ważniejszych obszarów działań było stworzenie od podstaw własnego cyklu turniejów PGA Polska Tour. W tej dziedzinie udało nam się odnieść sukces. Do rozmów zaprosili nas już przedstawiciele czeskiej ligi golfa, abyśmy wspólnymi siłami stworzyli serię turniejów obejmującą środkowo- wschodnią Europę”, powiedział Jarosław Sroka, Prezes PGA Polska. Prezes powołał na stanowiska pozostałych członków zarządu, wśród nich Piotra Owczarka, Adama Mitukiewicza i Filipa Naglaka, którzy tworzyli Zarząd we wcześniejszej kadencji. Dodatkowo w Zarządzie znaleźli się Martyn Proctor i Kamil Chojnicki. „Profesjonalizacja i najwyższe standardy to słowa kluczowe, wokół których tworzymy organizację PGA Polska. Celem na kolejne 4 lata jest przede wszystkim ścisła współpraca z PGAs of Europe na arenie międzynarodowej oraz rozwój edukacji. Współpraca z innymi ligami golfa, jest jednym z naszych priorytetów. Chcemy umożliwić członkom PGA Polska grę w jak największej ilości turniejów i stopniowo podnosić pulę nagród na zawodach. Będziemy także kontynuować dotychczasowe akcje promocyjne jak PGA Polska Junior Academy oraz wdrażać nowe projekty. W przyszłym roku planujemy stworzyć innowacyjną akcję edukacyjną skupioną wokół etykiety golfa. Jej ambasadorami oprócz pomagającego nam od dwóch lat Mariusza Czerkawskiego, będą także Mateusz Kusznierewicz, Jerzy Dudek i Tomasz Iwan”, powiedział Jarosław Sroka. Jarosław Sroka jest członkiem zarządu domu inwestycyjnego Kulczyk Investments, gdzie odpowiada za nadzorowanie obszarów komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, marketingu oraz za politykę kadrową grupy. Jest doświadczonym menedżerem, współtwórcą polskiego rynku mediów, wieloletnim dziennikarzem, publicystą telewizyjnym i radiowym. Był redaktorem naczelnym wiodących polskich gazet, m.in. „Gazety Prawnej”, „Pulsu Biznesu” i „Newsweek Polska”. - inf. własna
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009
Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |