Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

SILVINI: Polska to dobre miejsce na biznes

2014-10-24

W ciągu roku czeski producent specjalistycznej odzieży sportowej chce zbudować silną pozycję na polskim rynku. Sklepom tradycyjnym i internetowym oferuje szerokie wsparcie logistyczne, marketingowe i atrakcyjne formy płatności.

W 2015 roku dodatkowym wsparciem promocyjnym dla marki i jej partnerów handlowych będzie team kolarski. Zespół SILVINI TEAM POLSKA wystartuje w najważniejszych zawodach rozgrywanych w Polsce.

Rynek odzieży sportowej jest bardzo rozbudowany. Silvini wprowadzając na polski rynek ofertę handlową - pierwszej kolejności skupi się na ubraniach dla rowerzystów i uprawiających narciarstwo biegowe i zjazdowe. Ofertę uzupełnia kolekcja dla biegaczy, łyżwiarzy i snowboardzistów. Co ciekawe kolekcja podstawowa w przypadku rowerzystów zaczyna się od kompletnego zestawu ubrań dla 4 latka.

- Po prostu ubieramy całe rodziny – podkreśla Ewa Pilch z SILVINI Polska. Po czym, dodaje.  -  Planujemy długą obecność i stopniowe budowanie sieci sprzedaży. Nastawiamy się na stabilny rozwój i budowanie silnej społeczności zawodników zarówno amatorów, jak i zawodowców, którzy z czasem staną się użytkownikami naszej odzieży. Będziemy wspierać ciekawe koncepty, uczestniczyć w rowerowych i narciarskich wydarzeniach, wreszcie zapraszać do testowania naszych ubrań - kończy.

Budowanie pozycji
Dziś szeroki asortyment ubrań Silvini dostępny jest w sklepach w Gliwicach, Rybniku i Jastrzębiu – Zdroju. Ubrania czeskiej marki oferuje też kilkanaście sklepów internetowych. Podczas tegorocznych targów Bike Expo w Kielcach rozpoczęto kolejne rozmowy. – Budowanie sieci jeszcze chwilę potrwa. Ale jestem przekonany, że w efekcie pozyskamy silnych partnerów, cieszących się zaufaniem i rozpoznawalnych na rynku. Oferujemy im kilka ciekawych rozwiązań. Między innymi dajemy możliwość wymiany części zamówionego asortymentu – nawet kilka miesięcy po dostarczeniu.. Zdajemy sobie sprawę z różnych anomalii pogodowych, czy zmieniających się gustów. Jesteśmy na to przygotowani i staramy się elastycznie reagować na takie sytuacje i wynikające z nich potrzeby naszych partnerów handlowych – zapewnia Tomasz Wowra, odpowiedzialny w SILVINI za rozwój polskiego rynek.

Firma powstała w 2009 roku w Pradze. Początkową inspiracją było włoskie wzornictwo z takim projektantem jak Claudio La Carbonara na czele, który był także twarzą marki.
Dziś ubrania Silvini noszą między innymi zawodnicy REMERX MERIDA TEAM Kolín, Czeskiej Drużyny Narodowy MTB TEAM, czy uczestnicy Pucharu Czech MTB. Firma wspiera też zespoły SILVINI MADSHUS TEAM i SILVINI CYCLING TEAM.
- SILVINI w ostatnich latach rozwija się bardzo dynamicznie. Oczywiście podstawowym i najważniejszym był i jest dla nas rynek czeski – podkreśla Martin Kudrna SILVINI Technical Sportwear Polska. – Ale równocześnie w ciągu kilku lat udało się zbudować markę, która systematycznie umacnia swoją pozycję na rynku niemieckim, słowackim, rosyjskim czy w odległej Tajlandii.

Od kilku lat rosła sprzedaż dla polskich odbiorców – realizowana przez e - shop firmy. To wygodna forma sprzedaży, a dzięki odpowiednim umową – koszty wysyłki porównywalne są do tych w Polsce. Jednak rosnąca liczba klientów przesądziła o mocniejszym zaznaczeniu obecności w naszym kraju.  -  - To nie znaczy, że będziemy teraz starali się wejść wszędzie i za wszelką cenę. Interesuje nas współpraca z sklepami mocno osadzonymi na lokalnych rynkach. Podobnie, jak w Czechach nie rozważamy możliwości wprowadzenia naszych kolekcji do sieci handlowych – dodaje Tomasz Wowra.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: