Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

USAIN BOLT, AMBASADOR MARKI GATORADE, WYSTARTUJE NA STADIONIE NARODOWYM

2014-08-21

W sobotę, 23 sierpnia 2014 r., na Stadionie Narodowym w Warszawie pojawi się Usain Bolt, najszybszy człowiek świata i globalny ambasador marki Gatorade. Jamajski sprinter będzie największą gwiazdą 5. Warszawskiego Memoriału Kamili Skolimowskiej i weźmie udział w biegu na 100 metrów.

SZYBSZY NIŻ BŁYSKAWICA
Usain Bolt ma się czym pochwalić. Tytuł mistrza olimpijskiego zdobył aż sześć razy, a osiem razy został mistrzem świata. Dodatkowo jest rekordzistą świata w biegu na 100 i 200 metrów, a także w sztafecie 4x100 metrów. Sukces Usaina Bolta to kombinacja nie tylko niezwykłego talentu i wielogodzinnych treningów, ale także zasługa odpowiedniego nawodnienia organizmu. Od 2008 roku sprinter jest wierny napojowi izotonicznemu Gatorade.
SIŁA POCHODZI Z WEWNĄTRZ
Gatorade, pierwszy w historii napój izotoniczny, stworzono w odpowiedzi na potrzeby sportowców z drużyny futbolu amerykańskiego Florida Gators. Wysokie temperatury i duża wilgotność powietrza na Florydzie w połączeniu z intensywnym wysiłkiem prowadziły do odwodnienia zawodników. W rezultacie perspektywa wygranej oddalała się. Znalezienie rozwiązania powierzono naukowcom z Uniwersytetu na Florydzie. W 1965 roku opracowali oni napój, który miał zapobiec odwodnieniu sportowców poprzez uzupełnienie płynów i elektrolitów w organizmie. Nowy napój, nazwany Gatorade, błyskawicznie udowodnił swoją skuteczność na boisku. Drużyna Gators pokonała rywali, rozpoczynając pasmo zwycięstw. Dowiodło to, że „siła pochodzi z wewnątrz” – zgodnie z motto Gatorade „win from within”.
Od tamtej pory minęło już niemal 50 lat, a Gatorade kontynuuje swoją misję wspierania sportowców w walce o najlepszy wynik, dbając o ich odpowiednie nawodnienie. Formuła Gatorade jest nieustannie testowana przez naukowców z całego świata, m.in. w Gatorade Sports Science Institute, oraz poddawana próbom na najbardziej znanych boiskach sportowych. Obecny na każdym kontynencie napój Gatorade jest liderem na rynku napojów izotonicznych w USA, Brazylii, Meksyku, Kanadzie, Wenezueli, Kolumbii i Argentynie.

O Gatorade
Marka Gatorade, należąca do firmy PepsiCo, oferuje innowacyjne produkty przeznaczone dla sportowców związanych z wieloma dyscyplinami sportowymi na różnych poziomach zaawansowania. Ponad 40 lat badań przy udziale najlepszych zawodników na świecie oraz w zakresie nawadniania i odżywiania przeprowadzonych w Gatorade Sports Science Institute, zaowocowało opracowaniem receptur, które odpowiadają na potrzeby sportowców na każdym etapie wysiłku fizycznego. Więcej informacji o firmie i produktach Gatorade można znaleźć na stronie internetowej www.gatorade.com.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

- inf. własna

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: