Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Kampania Powerade motywuje do działania w myśl hasła „Możesz więcej niż myślisz”

2014-05-09

Ruszyła kampania Powerade - oficjalnego napoju sportowego FIFA World Cup 2014™. Motywem przewodnim spotów reklamowych jest piłkarska pasja oraz poświęcenie potrzebne do zdobycia decydującej bramki. Niezależnie od tego czy mecz rozgrywany jest na stadionie przy pełnych trybunach, czy na osiedlowym parkingu stanowi on najważniejsze wyzwanie dla zawodników.

Bohaterem filmu jest Andrés Iniesta - zdobywca zwycięskiej bramki dla reprezentacji Hiszpanii w finale Mistrzostw Świata w 2010 roku. Tegoroczny ambasador marki Powerade doskonale wie jak ważna w życiu sportowca jest pasja i motywacja:

- Wierzę, że to kim jesteśmy jest wypadkową naszych cech i umiejętności. Rzeczy, które robiłem i mówiłem na szkolnym boisku są tymi samymi, które wykonuję teraz na treningach i podczas meczów. Każdy posiada umiejętności, które z czasem
i z praktyką stają się coraz bardziej widoczne. Co dzień musisz starać się być lepszy, ale nigdy nie przestaniesz być sobą – nie tylko w piłce, ale także w życiu – powiedział Iniesta.

Innymi postaciami filmu reklamowego są piłkarze-amatorzy pokonujący bariery własnych możliwości, w myśl hasła: „Możesz więcej niż myślisz”.

- Kampania zostanie przeprowadzona na 40 rynkach na całym świecie i jest elementem działań marki Powerade przez Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej. Pozostałe aktywacje to między innymi  limitowana edycja Powerade Passion Fruit z wizerunkiem Andresa Iniesty na opakowaniu oraz szereg działań handlowych. Jesteśmy przekonani, że kampania przypadnie do gustu wszystkim konsumentom marki Powerade i fanom piłki nożnej - mówi Damian Podawca, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.

Powerade należy do portfolio produktów The Coca-Cola Company, będącej jednym
z najstarszych korporacyjnych partnerów FIFA. Oficjalny sponsoring Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA™ przez firmę Coca-Cola trwa od 1978 roku.

Film dostępny jest pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=MlhGhppSmQM.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: