Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościMarka Powerade nawodni uczestników ORLEN Warsaw Marathon2014-02-18 Kategoria: Wydarzenia Powerade – czołowa marka wśród napojów izotonicznych w Polsce, został Partnerem Głównym tegorocznego ORLEN Warsaw Marathon. W ramach współpracy dostarczy produkt dla biegaczy do stref nawodnienia na trasie zawodów oraz przygotuje szereg atrakcji dla publiczności.
Zaangażowanie Powerade w ORLEN Warsaw Marathon stanowi kontynuację misji edukacyjnej marki. Jej przesłaniem jest uświadamianie sportowców-amatorów o konieczności właściwego nawodnienia w trakcie wysiłku fizycznego i przybliżanie im korzyści płynących z konsumpcji Powerade podczas uprawiania sportu. - Jest nam bardzo miło, iż kolejna uznana w świecie sportu marka dołącza do portfolio sponsorskiego ORLEN Warsaw Marathon. Jesteśmy przekonani, iż każdy z naszych Partnerów właściwie wykorzysta wzrastający potencjał aktywności fizycznej Polaków, startujących w maratonie i imprezach towarzyszących – stwierdził Sebastian Chmara, dyrektor ds. komunikacji ORLEN Warsaw Marathon. - ORLEN Warsaw Marathon to jedna z najważniejszych imprez biegowych w Polsce. Doskonale pokazuje to liczba zawodniczek i zawodników, którzy stanęli na starcie w ubiegłym roku i stale wzrastająca ilość chętnych do sprawdzenia swoich możliwości podczas zbliżającej się edycji. Chcemy być blisko biegaczy i zapewniać im najlepszy produkt do nawadniania, stąd nasza decyzja o nawiązaniu współpracy – wyjaśnia Damian Podawca, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services. Logo marki Powerade – dzięki współpracy z ORLEN Warsaw Marathon – będzie obecne na numerach startowych zawodników oraz we wszystkich materiałach wizualnych, przygotowanych przez organizatorów. Produkt natomiast będzie dostępny dla zawodników przed, w trakcie i po zakończeniu rywalizacji. W biegu na 10 km, towarzyszącemu głównemu maratonowi, weźmie udział Robert Korzeniowski. Czterokrotny Mistrz Olimpijski w chodzie sportowym przedłużył właśnie umowę ambasadorską z Powerade na rok 2014, kontynuując swoje zaangażowanie w projekty edukacyjne marki. – Jestem zbudowany obserwując jak wiele ludzi zaczyna traktować aktywność fizyczną i bieganie jako stały i ważny element swojego życia. Cieszę się również z faktu, że zwiększa się odsetek uświadomionych sportowców-amatorów, rozumiejących rangę prawidłowego nawodnienia i że będę miał okazję wspólnie z nimi startować – mówi Robert Korzeniowski. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |