Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Karnawał z BLACK & BLOW w słonecznej Barcelonie

2013-11-14

Tętniąca muzyką, barwami i karnawałowym szaleństwem Barcelona czeka na zwycięzców najnowszej promocji konsumenckiej marek BLACK & BLOW, realizowanej w sieci sklepów TESCO. Fani napojów energetycznych będą mogli zaprezentować swoją kreatywność i zawalczyć o niezapomnianą karnawałową przygodę. Zgłoszenia w konkursie marek BLACK i BLOW można nadsyłać do 31 grudnia br.

Tysiące barwnie przebranych osób, kolorowe parady, głośna muzyka, bale maskowe oraz wyjątkowa bitwa na balony i konfetti koloru pomarańczowego – La Naranjada, tak prezentuje się Barcelona w okresie karnawałowego szaleństwa. To właśnie przelot
na energetyczną imprezę w stolicy Katalonii jest główną nagrodą w wyjątkowym konkursie marek BLACK & BLOW. Zwycięzcy konkursu do Barcelony udadzą się
na pokładzie jedynego w swoim rodzaju BLACK JETa – energetycznego odrzutowca z logo BLACK i podobizną Mike’a Tysona.

W konkursie będzie mogła wziąć udział każda osoba, która w okresie od 7 listopada do 31 grudnia br. zakupi w sieci TESCO napoje BLACK lub BLOW oraz zachowa paragon. Zadaniem będzie przesłanie SMSem krótkiego opisu, uzupełniającego zdanie „Chcę polecieć z BLACK&BLOW do Barcelony, bo…”. Nagrody otrzymają autorzy najbardziej nieszablonowych i przykuwających uwagę uzasadnień.

– Szalona karnawałowa zabawa w środku zimy jest marzeniem wielu osób. Specjalnie dla nich, we współpracy z siecią TESCO, przygotowaliśmy wyjątkową akcję, w której wygrać można zaproszenie na gorący karnawał z BLACK & BLOW w słonecznej Barcelonie. Tylko u nas do zdobycia jest podróż, która przeniesie zwycięzców w świat energetycznych imprez – pełen kolorów, dobrej muzyki
i niezapomnianej zabawy  – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Wyjątkowa akcja promocyjna BLACK & BLOW realizowana jest w sklepach sieci TESCO w całej Polsce. Konkurs potrwa do 31 grudnia.

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: