Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

ISPO ZIMA 2004

ISPO ZIMA 2004

19-04-2004

Organizator:
Kategoria: Zagraniczne


Dojazd Materiały Relacja Relacja radiowa  
 Informacje o Targach
 Dane podstawowe  Profile
Termin: 01-02-2004 - 04-02-2004
Miejscowość: Monachium
Kraj: Niemcy
Lokalizacja:
Profil targów:
Profil odwiedzających:
Profil wystawców:


Program Targów

Czas imprezy: 1-4.02.2004r
Miejsce imprezy: Monachium
Tematyka: Sprzęt i akcesoria sportowe, moda sportowa
Kontakt w Polsce: Polsko-Niemiecka
Izba Przemysłowo-Handlowa
ul.Miodowa 14
00-246 Warszawa
mmuenchen@ihk.pl

Cztery dni targów ispo winter‘04 potwierdziły pogłoski odnośnie poprawiającej się koniunktury w wielu gałęziach branży artykułów sportowych i mody sportowej.

Manfred Wutzlhofer, przewodniczący zarządu Messe München GmbH: ”Duża liczba wystawców-1.691, która w porównaniu do ubiegłego roku wzrosła o 15% oraz rekordowa frekwencja odwiedzających podczas tej edycji targów – ponad 55.000, 25% wzrost liczby odwiedzających stworzyli szczególnie pozytywny nastrój w halach targowych”.

Szczególnie pozytywny jest wzrost liczby odwiedzających zarówno z Niemiec jak i z zagranicy. Z Niemiec przyjechało na targi około 32% odwiedzających. Około 68% odwiedzających przyjechało z zagranicy. W szczegółowym zestawieniu krajów odwiedzających odnotowano następujący wzrost:

Włochy ponad 29%, Austria 43%, Szwajcaria 47%, Francja ponad 68%, Wielka Brytania ponad 47%, Hiszpania 44%, Korea Południowa 53%, Holandia 48%, Czechy ponad 25%, Rosja ponad 33%.

Targi ispo winter’04 jako dobre i bardzo dobre zostały ocenione przez 92% (2002: 89%)odwiedzających je specjalistów z branży. Najlepsze oceny przyznane zostały przez 92% (2002:89%)odwiedzających w szczególności za różnorodną i kompletną ofertę, za wiodący międzynarodowy charakter targów ispo 91% (2002:84%), międzynarodowy charakter wystawców 88% (2002:87%), jak również obecność liderów rynku  87% (2002:78%).

Koncepcja special communities  umożliwiła przedstawienie pełnego obrazu międzynarodowego rynku sportowego przy jednoczesnej specjalizacji ofert poszczególnych segmentów. 84% (2002: 82%) odwiedzających oceniło przejrzystość i podział tematyczny oferty poszczególnych segmentów na targach ispo jako dobry i bardzo dobry. W szczególności najlepsze oceny otrzymało ski_ispo - 97%, outdoor_ispo i sportswear_ispo – 92%, board_ispo – 91% i running_ispo – 85%. Jednocześnie sposób organizacji wywołuje efekt synergii dla sąsiadujących segmentów oferty, jak na przykład nowa hala B4 – Crossover dla sektorów Backcountry i Telemark. Takie rozwiązanie zostało oceniony przez 92% odwiedzających jako ważne.

Forum Volvo Sportdesign przywiodło po raz trzeci ponad 400 wiodących kreatorów mody i sprzętu sportowego jak i kreatorów przemysłowych z innych branż, analityków trendów oraz product managerów do Międzynarodowego Centrum Kongresowego na terenach targowych (ICM). Ósmy Kongres Sponsoringu w Sporcie został zorganizowany przez Europejska Giełdę Sponsoringu z St.Gallen ze Szwajcarii. Podczas trwania kongresu odnotowano rekordową liczbę uczestników - ponad 850.

Podczas edycji ispo winter’04 została przedstawiona koncepcja targów na rynku azjatyckim ispo china, które odbędą się  w Szanghaju w dniach 14 - 17 marca na terenach targowych New International Expo Centre. Zarówno wystawcy jak i odwiedzający przyjęli ten projekt bardzo pozytywnie i z dużym zainteresowaniem. Wspólnie z przemysłem i handlem oraz zrzeszeniami branżowymi Messe München International będą wspierać i rozwijać projekt imprezy targowej ispo china. Także projekt ispovision podczas swojej premiery przyciągnął rekordową uwagę. Wystawcy potwierdzili podstawową koncepcję i konieczność zaistnienia platformy informacyjno – komunikacyjnej dla mody inspirowanej sportem. Jednocześnie potrzebne jest położenie większego nacisku na  modę sportową i handel tekstyliami.

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez instytut TNS Infratest, ispovision zostało ocenione jako dobre i bardzo dobre przez 87%  odwiedzających specjalistów. Szczególnie pozytywnie została oceniona koncepcja –92 % oraz wystrój hal – 83 %. Jednakże w przyszłości oczekiwana jest jeszcze silniejsza reprezentacja marek.

Pozytywny przebieg targów ispo winter 2004 zapowiada pozytywne przemiany w branży:

  • Ponad 55.00 odwiedzających
  • Prawie 15% wzrost liczby wystawców oraz 25% wzrost liczby odwiedzających świadczą o  znakomitym przebiegu targów ispo winter‘04
  • Znaczny wzrost liczby odwiedzających ze wszystkich krajów, w szczególności z Niemiec, Francji, Stanów Zjednoczonych oraz z krajów Europy Środkowo-Wschodniej
  • Rosnącą chęć składania zamówień ze strony branży handlowej
  • Wysoka ocena dla  targów ispo winter ‘04 oraz odbywających się special communities
  • Program ramowy z nowymi projektami „ispo BrandNew” i „Seed Bed”, jak również z wiele odbywających się Summits (fora dyskusyjne) cieszyły się dużym zainteresowaniem
  • Rosnąca liczba uczestników na Forum VOLVO Sportdesign oraz Kongresie Sponsoringu w Sporcie.
  • Ogromne zainteresowanie targami ispo china 2005
  • Ogromny sukces premiery ispovision, niezależnej imprezy targowej - mody inspirowanej sportem

    Więcej informacji na temat targów ISPO znajdą Państwo na stronie www.ispo.com

 

 

 

 





Organizator


Adres:
ul.

tel.
fax
e-mail:
www:



wróć