Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Kongres FIT-EXPO receptą na sukces w biznesie

2015-03-26

Już po raz IV jednym z obowiązkowych punktów targów FIT EXPO w Poznaniu będzie Kongres Fit Expo Trendy i Innowacje. Wydarzenie będzie doskonałą okazją do wymiany wiedzy i doświadczenia pomiędzy osobami obracającymi się w dynamicznie rozwijającej się branży fitness. Kongres wskaże praktyki godne naśladowania oraz zainspiruje do rozwoju i poszerzania oferty, czy usług w klubach.

Wiele zależy od nas samych, od fachowej wiedzy i umiejętnego wdrażania zmian w klubie, a proste rozwiązania są w zasięgu ręki. – Właśnie taką możliwość dostaną wszyscy uczestnicy tegorocznego Kongresu FIT-EXPO Trendy i Innowacje. W tym roku pierwszy blok szkolenia poprowadzi wybitny specjalista z zakresu sprzedaży i marketingu dr Marek Borowiński.

Poruszone zostaną nowe tematy m.in. wykorzystanie koloru i kształtu w tworzeniu skutecznych stron internetowych – podkreśla Anna Myślak, dyrektor targów.  Drugi blok szkoleń będzie należeć do zainteresowanych wystawców FIT EXPO.

Po Kongresie będziemy bogatsi o wiedzę z psychofizjologii, psychologii, czy dostrzeżemy popełniane przez nas błędy w komunikacji z klientem.  Zbudowana po Kongresie strategia promocji i reklamy w klubie przyniesie wymierne korzyści. Na dodatek nowi klienci usłyszą o naszym fitness klubie dzięki skutecznemu wykorzystaniu wielokanałowej komunikacji marketingowej. Kongres odbędzie się w pierwszym i drugim dniu targów (15-16 maja).

Kongres zgromadzi uczestników profesjonalnie działających na rynku fitness, w tym właścicieli klubów fitness i ośrodków sportowych, kadry zarządzającej klubami fitness i sportowymi, władz/pracowników GOSIR-ów, OSIR-ów, MOSIR-ów, doradców dla branży fitness oraz pracowników klubów fitness i ośrodków sportowych.

RAMOWY PROGRAM KONGRESU

Pierwszy dzień, 15.05.2015
•    9.30-10.00 Rejestracja
•    10.00-10.10 Powitanie i otwarcie Kongresu
•    10.10-13.00 Pierwszy blok tematyczny. Szkolenie prowadzone przez dr Marka Borowińskiego
•    13.00-15.00 przerwa, zwiedzanie targów
•    15.00-18.00 Drugi blok tematyczny. Wystąpienia partnerów – wystawców FIT EXPO

Blok poranny:

1.    Klub fitness oczami klienta, czyli psychofizjologia postrzegania tego typu miejsc w kontekście decyzji konsumenckich
Szkolenie to będzie pokazywało punkt widzenia klienta i jego sposób postrzegania przestrzeni  klubu w kontekście decyzji zakupowych. Dzięki temu szkoleniu zyskasz:
- Wiedzę o zachowaniach konsumenckich
- Informację o tym jak reaguje mózg na zakupach
- Umiejętność oceny własnego klubu oczami klienta

2.    „Dlaczego mój klub gubi klientów?”.

Podczas tego szkolenia, będzie można się poznać największe błędy w komunikacji i kontaktach z klientami. Dzięki temu szkoleniu zyskasz:
- Wiedzę o tym jak właściwe prezentować ofertę klientom
- Informację o tym jak zatrzymać klientów w twoim klubie
- Umiejętność pozyskiwania nowych klientów

Blok popołudniowy: Szczegóły wkrótce.

Drugi dzień, 16.05.2015

•    9.30-10.00 Rejestracja
•    10.00-10.10 Powitanie i otwarcie Kongresu
•    10.10-13.00 Pierwszy blok tematyczny. Szkolenie prowadzone przez dr Marka Borowińskiego
•    13.00-15.00 przerwa, zwiedzanie targów
•    15.00-18.00 Drugi blok tematyczny. Wystąpienia partnerów – wystawców FIT EXPO.

 Blok poranny:

1.    „Jak stworzyć skuteczną promocję w Twoim klubie? ”
Podczas tego szkolenia, będzie można się dowiedzieć jak zbudować strategię promocji i reklamy w swoim klubie. Dzięki temu szkoleniu zyskasz:
- Wiedzę o tym jak zbudować kalendarz promocji
- Informację o rodzajach i skuteczności różnych form promocji
- Umiejętność analizy akcji promocyjnych konkurencji

2.     „Psychologia koloru i kształtu w internecie, czyli pięć sekretów tworzenia skutecznych stron internetowych”

Podczas tego szkolenia, będzie można zapoznać się z tym jak mózg internauty odbiera stronę internetową oraz jak ważne jest oddziaływanie odpowiedniej grafiki, zdjęć w komunikacji różnych produktów i usług. Dzięki temu szkoleniu zyskasz:
- Wiedzę o wpływie koloru i kształtu na decyzje klienta
- Informację co lubi mózg internauty
- Umiejętność przekazywania oferty i kształtowania swojej marki w internecie
 
3.    „Jak dzięki wielokanałowej komunikacji zyskać nowych klientów do Twojego fitness klubu”
Jest to szkolenie dla wszystkich tych, którzy chcą się dotrzeć ze swoją ofertą do nowego typu klienta i poznać skuteczne sposoby oddziaływania na niego. Dzięki temu szkoleniu zyskasz:
- Wiedzę o najnowszych trendach w komunikacji marketingowej
- Informacje o najnowszych narzędziach wpływu na klienta
- Umiejętności kształtowania przekazu z podziałem na poszczególne kanały komunikacji

Blok popołudniowy: Szczegóły wkrótce.

Uczestnicy Kongresu będą mogli skorzystać z następujących pakietów:
•    Pakiet jednodniowy w cenie 45 pln brutto. Cena zawiera: uczestnictwo w jednym dniu Kongresu, materiały konferencyjne, wstęp na wszystkie dni targów FIT EXPO 2015, przerwy kawowe, zdrową przekąskę w przerwie między blokami
•    Pakiet dwudniowy w cenie 75 pln brutto. Cena zawiera: uczestnictwo w dwóch dniach Kongresu, materiały konferencyjne, wstęp na wszystkie dni targów FIT EXPO 2015, przerwy kawowe, zdrową przekąskę w przerwie między blokami


Więcej informacji: www.fitness.mtp.pl

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: