Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościKongres FIT-EXPO receptą na sukces w biznesie2015-03-26 Kategoria: Wydarzenia Już po raz IV jednym z obowiązkowych punktów targów FIT EXPO w Poznaniu będzie Kongres Fit Expo Trendy i Innowacje. Wydarzenie będzie doskonałą okazją do wymiany wiedzy i doświadczenia pomiędzy osobami obracającymi się w dynamicznie rozwijającej się branży fitness. Kongres wskaże praktyki godne naśladowania oraz zainspiruje do rozwoju i poszerzania oferty, czy usług w klubach.
Wiele zależy od nas samych, od fachowej wiedzy i umiejętnego wdrażania zmian w klubie, a proste rozwiązania są w zasięgu ręki. – Właśnie taką możliwość dostaną wszyscy uczestnicy tegorocznego Kongresu FIT-EXPO Trendy i Innowacje. W tym roku pierwszy blok szkolenia poprowadzi wybitny specjalista z zakresu sprzedaży i marketingu dr Marek Borowiński. Poruszone zostaną nowe tematy m.in. wykorzystanie koloru i kształtu w tworzeniu skutecznych stron internetowych – podkreśla Anna Myślak, dyrektor targów. Drugi blok szkoleń będzie należeć do zainteresowanych wystawców FIT EXPO. Po Kongresie będziemy bogatsi o wiedzę z psychofizjologii, psychologii, czy dostrzeżemy popełniane przez nas błędy w komunikacji z klientem. Zbudowana po Kongresie strategia promocji i reklamy w klubie przyniesie wymierne korzyści. Na dodatek nowi klienci usłyszą o naszym fitness klubie dzięki skutecznemu wykorzystaniu wielokanałowej komunikacji marketingowej. Kongres odbędzie się w pierwszym i drugim dniu targów (15-16 maja). Kongres zgromadzi uczestników profesjonalnie działających na rynku fitness, w tym właścicieli klubów fitness i ośrodków sportowych, kadry zarządzającej klubami fitness i sportowymi, władz/pracowników GOSIR-ów, OSIR-ów, MOSIR-ów, doradców dla branży fitness oraz pracowników klubów fitness i ośrodków sportowych. RAMOWY PROGRAM KONGRESU Pierwszy dzień, 15.05.2015 • 9.30-10.00 Rejestracja • 10.00-10.10 Powitanie i otwarcie Kongresu • 10.10-13.00 Pierwszy blok tematyczny. Szkolenie prowadzone przez dr Marka Borowińskiego • 13.00-15.00 przerwa, zwiedzanie targów • 15.00-18.00 Drugi blok tematyczny. Wystąpienia partnerów – wystawców FIT EXPO Blok poranny: 1. Klub fitness oczami klienta, czyli psychofizjologia postrzegania tego typu miejsc w kontekście decyzji konsumenckich Szkolenie to będzie pokazywało punkt widzenia klienta i jego sposób postrzegania przestrzeni klubu w kontekście decyzji zakupowych. Dzięki temu szkoleniu zyskasz: - Wiedzę o zachowaniach konsumenckich - Informację o tym jak reaguje mózg na zakupach - Umiejętność oceny własnego klubu oczami klienta 2. „Dlaczego mój klub gubi klientów?”. Podczas tego szkolenia, będzie można się poznać największe błędy w komunikacji i kontaktach z klientami. Dzięki temu szkoleniu zyskasz: - Wiedzę o tym jak właściwe prezentować ofertę klientom - Informację o tym jak zatrzymać klientów w twoim klubie - Umiejętność pozyskiwania nowych klientów Blok popołudniowy: Szczegóły wkrótce. Drugi dzień, 16.05.2015 • 9.30-10.00 Rejestracja • 10.00-10.10 Powitanie i otwarcie Kongresu • 10.10-13.00 Pierwszy blok tematyczny. Szkolenie prowadzone przez dr Marka Borowińskiego • 13.00-15.00 przerwa, zwiedzanie targów • 15.00-18.00 Drugi blok tematyczny. Wystąpienia partnerów – wystawców FIT EXPO. Blok poranny: 1. „Jak stworzyć skuteczną promocję w Twoim klubie? ” Podczas tego szkolenia, będzie można się dowiedzieć jak zbudować strategię promocji i reklamy w swoim klubie. Dzięki temu szkoleniu zyskasz: - Wiedzę o tym jak zbudować kalendarz promocji - Informację o rodzajach i skuteczności różnych form promocji - Umiejętność analizy akcji promocyjnych konkurencji 2. „Psychologia koloru i kształtu w internecie, czyli pięć sekretów tworzenia skutecznych stron internetowych” Podczas tego szkolenia, będzie można zapoznać się z tym jak mózg internauty odbiera stronę internetową oraz jak ważne jest oddziaływanie odpowiedniej grafiki, zdjęć w komunikacji różnych produktów i usług. Dzięki temu szkoleniu zyskasz: - Wiedzę o wpływie koloru i kształtu na decyzje klienta - Informację co lubi mózg internauty - Umiejętność przekazywania oferty i kształtowania swojej marki w internecie 3. „Jak dzięki wielokanałowej komunikacji zyskać nowych klientów do Twojego fitness klubu” Jest to szkolenie dla wszystkich tych, którzy chcą się dotrzeć ze swoją ofertą do nowego typu klienta i poznać skuteczne sposoby oddziaływania na niego. Dzięki temu szkoleniu zyskasz: - Wiedzę o najnowszych trendach w komunikacji marketingowej - Informacje o najnowszych narzędziach wpływu na klienta - Umiejętności kształtowania przekazu z podziałem na poszczególne kanały komunikacji Blok popołudniowy: Szczegóły wkrótce. Uczestnicy Kongresu będą mogli skorzystać z następujących pakietów: • Pakiet jednodniowy w cenie 45 pln brutto. Cena zawiera: uczestnictwo w jednym dniu Kongresu, materiały konferencyjne, wstęp na wszystkie dni targów FIT EXPO 2015, przerwy kawowe, zdrową przekąskę w przerwie między blokami • Pakiet dwudniowy w cenie 75 pln brutto. Cena zawiera: uczestnictwo w dwóch dniach Kongresu, materiały konferencyjne, wstęp na wszystkie dni targów FIT EXPO 2015, przerwy kawowe, zdrową przekąskę w przerwie między blokami Więcej informacji: www.fitness.mtp.pl -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |