Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Sportowcy w sieci 2014 – najważniejsze szczegółowe badanie na rynku

2015-03-03

O kim pisano w 2014 roku najwięcej? Jaki wydźwięk miały publikacje na temat osiągnięć najbardziej znanych polskich sportowców? W czołówce największe gwiazdy!

Firmy Newspoint oraz think:sport postanowiły sprawdzić, jacy sportowcy byli według internautów najpopularniejsi w 2014 roku. Na graficznym materiale zawarto Liczbę publikacji o 20 najbardziej znanych i wciąż aktywnych polskich sportowcach. Jednocześnie sprawdzono, o których z nich pisano pozytywnie i negatywnie. Jak wynika z analiz najwięcej treści dotyczyło Roberta Lewandowskiego, w wśród wszystkich sportowców niechlubnie znalazł się jednak na pierwszym miejscu również pod względem negatywnego wydźwięku opinii. Najwięcej pozytywnych wzmianek zanotowano dla Kamila Stocha.

Oprócz tych treści sprawdzono również którzy sportowcy byli najpopularniejsi w określonych typach mediów: na forach internetowych portalach, w mediach społecznościowych i serwisach wideo.

Pod uwagę wzięto przedział czasowy pełnego roku 2014 (1.01.2014-31.12.2014) a słowami kluczowymi były imiona i nazwiska sportowców

O Newspoint

Newspoint jest dostawcą kompleksowego monitoringu mediów, a zarazem liderem rynku monitoringu social media w Polsce. Spółka świadczy szerokie usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych
z monitoringu oraz pogłębione raporty i analizy medialne.
Usługi i rozwiązania Newspoint przeznaczone są dla szerokiego grona odbiorców – PR i marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, badań i rozwoju oraz zasobów ludzkich, począwszy od firm jednoosobowych
do korporacji. Pomagają mierzyć i oceniać efekty działań komunikacyjnych, monitorować rynek
i konkurencję, szybko reagować na sytuacje kryzysowe, oceniać jakość obsługi klienta, produktu
czy też wizerunek firmy jako pracodawcy.

O think:sport

think:sport jest częścią agencji Content Media, wyspecjalizowaną w wykorzystaniu sportu w strategiach komunikacyjnych, opartych głównie na działaniach content-marketingowych. Realizowała projekty m.in. dla marek Acer oraz Pereko, budując i realizując dla tej ostatniej kompleksową strategię, opartą o sponsoring trzynastokrotnego mistrza świata w trójboju siłowym, Jarosława Olecha.

- http://www.newspoint.pl

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: