Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościPół miliona gości w pięć miesięcy na Stadionie Narodowym2013-06-12 Kategoria: Wydarzenia W pięć miesięcy od objęcia funkcji operatora Stadionu Narodowego przez spółkę PL.2012+, odwiedziło go już przeszło pół miliona gości, czyli średnio ponad 125 000 osób miesięcznie! To dużo więcej od prognoz.
Pobity 8 czerwca podczas imprezy z okazji rocznicy EURO 2012 rekord frekwencji wśród polskich stadionów oznacza, że ambitny plan zakładający milion gości w 2013 roku przyjęty przez Pl.2012+ jest bardzo realny. Oznacza to również bardzo dynamiczny wzrost miesięcznych przychodów. - Kiedy zaczynaliśmy pracę w styczniu br. Stadion Narodowy odwiedziło około 5000 osób, a wiele osób publicznie wyrażało obawy, że obiekt będzie stał pusty. Dzisiaj liczby potwierdzają, że nasza konsekwentnie realizowana strategia otwarcia stadionu zarówno dla biznesu jak i indywidualnych gości przynosi wymierne efekty – mówi Mikołaj Piotrowski, Dyrektor ds. Komunikacji Stadionu Narodowego. Średnio odwiedza nas około 125 000 osób miesięcznie. Wszystkie dotychczasowe imprezy potwierdzają, Stadion Narodowy to miejsce, które ma znaczenie. Rekordy frekwencji padają na dużych imprezach całostadionowych takich jak Warszawskie Targi Książki (60 tys. osób – rok wcześniej niespełna 40 tys.) czy Orange Warsaw Festival (89 tys. osób – rok wcześniej ok. 40 tys.), jak i podczas biznesowych eventów i dni otwartych Stadionu - na przykład podczas Nocy Muzeów odwiedziło go 33 tysiące osób, podczas gdy Muzeum Narodowe w Warszawie odwiedziło w tym czasie 11 000 osób. Świetna frekwencja to skutek wielu podjętych przez PL.2012+ działań: od otwarcia bram obiektu przez siedem dni w tygodniu, od 5 rano do 23.00, przez wprowadzenie nowego, bardzo szerokiego programu wycieczek, organizację dni otwartych Stadionu Narodowego, takich jak impreza zorganizowana 8 czerwca – czy nowa, bardziej elastyczna oferta cenowa na biznesowe venty. – Zgodnie z naszą strategią Stadion Narodowy będzie odpowiadać na wszystkie potrzeby naszych klientów: sportowe, muzyczne, rozrywkowe, a także społeczne i kulturalne – podkreśla Mikołaj Piotrowski. – Zawsze będziemy przestrzegać tej struktury, bo chcemy nadawać ton temu, co się dzieje na Stadionie i budować w ten sposób jego markę – miejsca otwartego, bliskiego, nowoczesnego, inspirującego. Od imprezy otwarcia, kóra odbyła się w styczniu 2012 roku, Stadion Narodowy odwiedziło do dzisiaj około 1 mln 469 tys. osób. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |