Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Tyskie najbardziej rozpoznawalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej

2012-07-19

Polacy dość dobrze identyfikują sponsorów polskiej reprezentacji na igrzyska olimpijskie Londyn 2012, zwłaszcza takie marki jak Tyskie, Orlen oraz Orange - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Markami najczęściej wskazywanymi jako sponsorzy polskiej reprezentacji olimpijskiej są Tyskie, Orlen oraz Orange. Jednocześnie część sponsorów w ogóle nie została wymieniona przez respondentów, część zaś otrzymała mniej niż 5% wskazań.

Podczas igrzysk w Londynie Polacy wezmą udział łącznie w 23 dyscyplinach. Najpopularniejszą z nich jest siatkówka, a kolejne miejsca zajmują boks, lekkoatletyka, pływanie i tenis ziemny.

W sumie w igrzyskach weźmie udział ponad 200 reprezentantów Polski, ale tylko 10% z nich znajduje się na liście 100 najbardziej znanych polskich sportowców. Najbardziej popularnymi wśród polskich olimpijczyków są Otylia Jędrzejczak, Agnieszka Radwańska, Monika Pyrek, Mateusz Kusznierewicz, Paweł Korzeniowski, Sylwia Gruchała, Paweł Zagumny, Maja Włoszczowska oraz Bartosz Kurek.

Pierwszy pomiar badania „Sponsoring Monitor 2012” został przeprowadzony przez ARC Rynek i Opinia metodą bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CAPI) w okresie 30 kwietnia  – 20 maja br., N=602.

Badanie "Sponsoring Monitor 2011/2012" przeprowadzono w lutym br. metodą bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CAPI) na reprezentatywnej próbie N=1814 mieszkańców Polski w wieku 15–65 lat.

- ARC Rynek i Opinia

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: