Strona główna | ![]() |
Aktualności | ![]() |
Nowości Rynkowe | ![]() |
Katalog Firm | ![]() |
Kalendarium | ![]() |
Przegląd Prasy | ![]() |
Targi Branżowe | ![]() |
Eksperci | ![]() |
Forum | ![]() |
Archiwum | |
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
Aktualności"Wszyscy jesteśmy gospodarzami" - ruszyła rządowa kampania na Euro 20122012-05-29 Kategoria: Marketing i Public Relations ![]() ![]() Spot pokazuje sytuacje już po Euro - jesienią 2012 r. - Włoch, Rosjanka i Irlandczyk wspominają chwile, które spędzili w Polsce. Migawki pokazują wspólne kibicowanie na ulicach polskich miast i na stadionach. Reklama będzie też emitowana w radio. "Sukces Polski i Polaków zależy przede wszystkim od tego, w jaki sposób przywitamy zagranicznych gości i jaką atmosferę stworzymy podczas Euro 2012. Pokażmy, że Polska to piękny i otwarty kraj, do którego warto wracać. Wykorzystajmy do tego jedną z najpiękniejszych, naszych cech - gościnność. Niech nasi zagraniczni goście poczują się jak u siebie w domu" - przekonuje Centrum Informacyjne Rządu zapowiadając kampanię. Innym nośnikiem kampanii będą plakaty z hasłem "Feel like at home" - "Czujcie się jak w domu". Tłem są twarze kibiców wymalowane w barwy swoich krajów. Plakaty i hasło pojawią się w materiałach partnerów akcji: na stacjach benzynowych PKN Orlen, na wiaduktach nad drogami wjazdowymi do Polski, w placówkach pocztowych, na dworcach kolejowych i lotniskach. Materiały reklamowe - plakat, ale też przypinki "Jak mogę pomóc", czy "Witamy" w różnych językach - będzie można do 30 maja zamówić przez internet. O ich dystrybucję jeszcze przed Euro zadbać ma Poczta Polska. Otwarte zostaną dwa profile w Facebooku - jeden dla Polaków, a drugi dla zagranicznych gości. Na plakatach umieszczono kod QR, który po zeskanowaniu telefonem komórkowym przenosi na stronę internetową dla gości zagranicznych. W internecie uruchomiony też zostanie kanał internetowy WJG TV (od Wszyscy jesteśmy Gospodarzami), na którym mają pojawiać się materiały filmowe z kampanii. Akcję koordynuje Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, jednak ma w niej nie być elementów politycznych. Przygotowanie kampanii kosztowało 1 mln złotych: 500 tys. pochodziło z rezerwy budżetowej, 300 tys. z budżetu ministerstwa sportu i turystyki, a 200 tys. z Narodowego Centrum Kultury. Kreację, logo i key visual kampanii przygotowała agencja CAM Media, a realizacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Grandes Kochonos. Oprócz krajowej kampanii Polska Organizacja Turystyczna prowadzi za granicą kampanię promująca Polskę w związku ze zbliżającymi się finałami mistrzostw Europy w piłce nożnej. Ma ona zachęcać do odwiedzenia naszego kraju nie tylko podczas finałów. - wirtualnemedia
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009
Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |