Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

"Wszyscy jesteśmy gospodarzami" - ruszyła rządowa kampania na Euro 2012

2012-05-29

Rządowa kampania społeczna przed Euro 2012 pod hasłem "Polacy 2012 - Wszyscy jesteśmy gospodarzami" ruszyła w mediach. Kampania ma zachęcić Polaków, by poczuli się odpowiedzialni za wspomnienia gości, którzy przyjadą do nas na Euro 2012.

Spot pokazuje sytuacje już po Euro - jesienią 2012 r. - Włoch, Rosjanka i Irlandczyk wspominają chwile, które spędzili w Polsce. Migawki pokazują wspólne kibicowanie na ulicach polskich miast i na stadionach. Reklama będzie też emitowana w radio.

"Sukces Polski i Polaków zależy przede wszystkim od tego, w jaki sposób przywitamy zagranicznych gości i jaką atmosferę stworzymy podczas Euro 2012. Pokażmy, że Polska to piękny i otwarty kraj, do którego warto wracać. Wykorzystajmy do tego jedną z najpiękniejszych, naszych cech - gościnność. Niech nasi zagraniczni goście poczują się jak u siebie w domu" - przekonuje Centrum Informacyjne Rządu zapowiadając kampanię.

Innym nośnikiem kampanii będą plakaty z hasłem "Feel like at home" - "Czujcie się jak w domu". Tłem są twarze kibiców wymalowane w barwy swoich krajów. Plakaty i hasło pojawią się w materiałach partnerów akcji: na stacjach benzynowych PKN Orlen, na wiaduktach nad drogami wjazdowymi do Polski, w placówkach pocztowych, na dworcach kolejowych i lotniskach.

Materiały reklamowe - plakat, ale też przypinki "Jak mogę pomóc", czy "Witamy" w różnych językach - będzie można do 30 maja zamówić przez internet. O ich dystrybucję jeszcze przed Euro zadbać ma Poczta Polska.

Otwarte zostaną dwa profile w Facebooku - jeden dla Polaków, a drugi dla zagranicznych gości. Na plakatach umieszczono kod QR, który po zeskanowaniu telefonem komórkowym przenosi na stronę internetową dla gości zagranicznych.

W internecie uruchomiony też zostanie kanał internetowy WJG TV (od Wszyscy jesteśmy Gospodarzami), na którym mają pojawiać się materiały filmowe z kampanii.

Akcję koordynuje Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, jednak ma w niej nie być elementów politycznych. Przygotowanie kampanii kosztowało 1 mln złotych: 500 tys. pochodziło z rezerwy budżetowej, 300 tys. z budżetu ministerstwa sportu i turystyki, a 200 tys. z Narodowego Centrum Kultury. Kreację, logo i key visual kampanii przygotowała agencja CAM Media, a realizacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Grandes Kochonos.

Oprócz krajowej kampanii Polska Organizacja Turystyczna prowadzi za granicą kampanię promująca Polskę w związku ze zbliżającymi się finałami mistrzostw Europy w piłce nożnej. Ma ona zachęcać do odwiedzenia naszego kraju nie tylko podczas finałów.

- wirtualnemedia

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: