Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Spot „Come and join” promuje Poznań za granicą przed Euro 2012

2012-04-18

Spot „Come and Join” będzie promowany w Chorwacji, Irlandii, Włoszech i Niemczech. Celem jest zachęcenie kibiców piłki nożnej - głównie mężczyzn w wieku 20-45 lat - do wzięcia udziału w konkursie „Shoot and win”.

Zabawa polega na nakręceniu krótkiego filmu i zamieszczeniu go na stronie poznan.pl/UEFAeuro2012. Nagrodą dla najlepszych jest podróż do Poznania w trakcie Euro 2012 oczywiście zawierająca bilety na największe atrakcje w mieście oraz miejsce VIP w oficjalnej strefie fanów. Szansę na wygraną ma po pięć osób z każdego z wymienionych krajów.


Sama akcja promocyjna „Come and join” składa się z czterech spotów. Każdy z nich prezentuje charakterystyczne dla kraju miejsca i ludzi, w którym będzie emitowany. Łączącym elementem jest występujący we wszystkich reklamach Bartosz Bosacki, wieloletni piłkarz reprezentacji Polski i Lecha Poznań, który podaje piłkę do kolejnych bohaterów.

Spoty będą emitowane w Chorwacji, Irlandii, Włoszech i Niemczech w telewizji (kanały tematyczne, m.in. sportowe) oraz internecie (najpopularniejsze portale sportowe, reklamy tekstowe w Google). Akcja  rozpoczęła się 16 kwietnia, trwać ma do 21 maja – w sumie ma dotrzeć do ok. 13 mln. odbiorców.

Kreację kampanii przygotowała agencja Just, realizacją spotów zajął się dom produkcyjny Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Media Concept (telewizja) i ClickAd (internet).

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: