Ofensywa Hyundai na Euro
2012-03-20
Kategoria: Marketing i Public Relations
Autor:
Hyundai zaczyna ofensywę marketingową przed Euro 2012. Producent pojazdów zakontraktował na swoich ambasadorów pięciu europejskich piłkarzy.
Zespół Hyundaia reprezentują: Iker Casillas, Lukas Podolski, Karim Benzema, Giuseppe Rossi i Daniel Sturridge. Cała piątka wspierać będzie inicjatywy firmy w swoich krajach.
"Tych pięciu piłkarzy będzie rywalizowało ze sobą na boiskach Polski i Ukrainy, ale każdy z nich jest najlepszy w swoim fachu i łączy ich wspólna pasja dla piłki, dlatego zebraliśmy ich we wspólnym teamie." - stwierdził Allan Rushforth, dyrektor operacyjny koncernu.
Hyundai współpracuje z UEFA od ponad dwunastu lat. Koncern motoryzacyjny zaopatrzy Euro 2012 w pojazdy dla VIPów i urzędników pracujących przy organizacji turnieju.
-
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: