Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Najczęściej czytane
Galerie
|
AktualnościLiga FB w styczniu: Ostre wejście Widzewa2012-02-13 Kategoria: Marketing i Public Relations Styczeń był ciekawym miesiącem jeśli chodzi o aktywność klubów sportowych na Facebooku. Przede wszystkim mocne wejście do gry zanotował Widzew, a olbrzymi wzrost popularności oficjalnego profilu zanotował Górnik Zabrze. - Widzew, jeden z najpopularniejszych pilskich klubów wreszcie uaktywnił się na płaszczyźnie mediów społecznościowych. Do stycznia klub z miasta włókniarzy nie posiadał konta na Facebooku. Jako jedyny w T-Mobile Ekstraklasie. Dopiero przejęcie najpopularniejszego kibicowskiego profilu pozwoliło na wskoczenie z miejsca do pierwszej dziesiątki – mówi Piotr Kasprzyk, redaktor naczelny SportMarketing.pl. Olbrzymi wzrost zanotował Górnik Zabrze, czyli kolejny piłkarski klub. – To spore zaskoczenie. Względem grudnia ubiegłego roku zabrzanie zanotowali ponad 86-procentowy wzrost liczby fanów – dodaje Kasprzyk. W pierwszej dziesiątce ciągle pozostają tylko trzy zespoły reprezentujące dyscypliny inne, niż piłka nożna: PGE Skra Bełchatów (siatkówka), Stelmet Falubaz Zielona Góra (żużel) i KS VIVE Targi Kielce (piłka ręczna). - Ubolewać należy nad słabością koszykówki. Wynika to przede wszystkim z braku większych sukcesów na arenie międzynarodowej – twierdzi Kasprzyk. Najwyżej sklasyfikowaną koszykarską drużyną jest Asseco Prokom Gdynia. Zajmuje 18. lokatę. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaReklamy Adkontekst |