Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Najczęściej czytane

 Wydarzenia

 Ludzie

 Marketing i Public Relations

 Media

 Sponsoring

 Inwestycje sportowe

 Żywienie i Wspomaganie

 Aparatura medyczno-badawcza

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Aktualności

Keep Fit - Zdrowi,sprawni , atrakcyjni...

2007-11-24

Anna Opitek – Menedżer Projektu, Targi Fitness, Zdrowie i Uroda KeepFIT.
Absolwentka Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego oraz Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych. Zwolenniczka aktywnego trybu życia. Zainteresowania: kultura i literatura brytyjska i amerykańska, sport – w lecie rolki i rower, zimą obowiązkowo narty.

 

 

SportBiznes.pl: KeepFIT to nowy projekt na mapie imprez targowych, skąd pomysł na tego typu imprezę?

Anna Opitek: Pomysł powstał z potrzeby redukcji tkanki tłuszczowej… A tak na poważnie, przyniosło go samo życie. Każdy z nas staje oko w oko z postanowieniami noworocznymi, gdzie wśród długiej listy zaplanowanych zmian najczęściej odnajdujemy również: „zacznę o siebie dbać, zacznę uprawiać sport, schudnę, będę się zdrowo odżywiać”. Od pomysłu do realizacji krótka droga, jednak większości z nas brakuje wytrwałości w poszukiwaniu najlepszego dla siebie rozwiązania, w momencie gdy rynek zasypany jest tysiącem różnorodnych ofert. I tu znaleźliśmy lukę dla targów KeepFIT. Potrzebne jest miejsce, w którym statystyczna pani Kowalska lub statystyczny pan Nowak będą mogli uzyskać odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich w tym temacie pytania. Do tej pory nie było w południowej części Polski podobnej imprezy, a zapotrzebowanie jest ogromne. Dodatkowo potrzebę tego typu imprezy wymusza również dynamiczny rozwój branż Fitness & Wellness w Polsce. Jeszcze kilka lat temu kojarzyły się one tylko i wyłącznie z klubami dla osiłków. Dziś przekrój wiekowy i społeczny osób uczęszczających na zajęcia fitness i korzystających z dobrodziejstw ośrodków Spa i Wellness jest ogromny.

 

 SB: Jak duży potencjał stanowi aglomeracja śląska, odnośnie motywu przewodniego imprezy?

A.O: Aglomeracja śląska to idealne miejsce do organizacji imprez konsumenckich. To kilkanaście miast połączonych ze sobą, prawie 8 milionów potencjalnych konsumentów mieszkających w promieniu godziny jazdy samochodem. Na terenie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego mieszka ogromna liczba ludzi w wieku 20-40 lat, która coraz chętniej wydaje na siebie pieniądze, a co ważniejsze – inwestuje nie tylko w sprawność, ale chce jak najdłużej zapobiegać efektom mijającego czasu Jest to również region bardzo dynamicznie rozwijający się i zmieniający. Zmienia się jednocześnie mentalność ludzi, którzy coraz częściej wybierają aktywne formy spędzania wolnego czasu - widać to w parkach, na basenach, w siłowniach i fitness klubach. KeepFIT to impreza, która połączy oczekiwania młodszych i starszych mieszkańców Śląska pod wspólnym hasłem „ZDROWI, SPARWNI, ATRAKCYJNI!”.

 

 

SB: Do kogo kierowana jest oferta targowa KeepFIT?

A.O: W pierwszym dniu targów, w czwartek, dzięki współpracy z naszymi patronami i partnerami medialnymi organizujemy spotkania branżowe dla menedżmentu branż Fitness, Wellness, Spa & Beauty, dla właścicieli oraz zarządców hoteli, pensjonatów, ośrodków sportowych i wypoczynkowych. Piątek i sobota to dni skierowane do ostatecznych konsumentów branży czyli zainteresowanych zdrowym stylem życia, aktywnych podążających za modą i nowinkami, dbających o zdrowe odżywianie się, walczących z brakiem energii i nadwagą, a także wszystkich mam dbających o swe piękno i kondycję. Do wszystkich tych, którzy chcą się przekonać na własnej skórze, że dbałość o kondycję i odpowiednie nawyki żywieniowe to recepta na zdrowsze i lepsze życie. Zwiedzający targi będą mogli zapoznać się z aktualną ofertą klubów fitness z regionu śląskiego, porozmawiać ze specjalistami, zobaczyć na własne oczy jak wyglądają ćwiczenia i wybrać dla siebie to co najbardziej odpowiednie. Będą mogli również przetestować najnowsze kosmetyki, znaleźć odpowiednią dla siebie dietę, a przede wszystkim zobaczyć o ile ciekawiej można spędzić wolny czas niżeli oglądając telewizję czy siedząc przed komputerem.
Targi KeepFIT towarzyszyć będą targom turystycznym INTOUREX. Dzięki temu w jednym miejscu i o jednym czasie zaistnieje możliwość wyboru wymarzonej oferty wakacyjnej i odnalezienia skutecznego sposobu by się do wspomnianych wakacji przygotować.

 

 SB: Czym zachęciłaby Pani potencjalnych wystawców, aby zaprezentowali swoją ofertę na KeepFIT?

A.O: Przede wszystkim lokalizacją. W naszym regionie nie ma drugiej tego typu imprezy, a rynek jest niezwykle chłonny. W regionie zamieszkiwanym przez tak ogromną liczbę ludzi, zapotrzebowanie na różnorodne formy rekreacji, aktywności, a także na usługi kosmetyczne wzrasta rokrocznie. Powstają nowe centra sportowe, kluby fitness oferujące usługi na europejskim poziomie, rośnie liczba klientów ośrodków odnowy biologicznej, salonów kosmetycznych, coraz więcej osób inwestuje we własne zdrowie.
My, jako doświadczeni organizatorzy targów, oferujemy ze swojej strony doskonale przygotowany pawilon wystawienniczy, ciekawą ofertę i profesjonalną kampanię promocyjną i reklamową.

 

SB: Gdzie odbędą się targi i jaka powierzchnia planowana jest KeepFIT (kilka słów o Expo Silesia)?

A.O: Targi KeepFIT odbędą się w Sosnowcu, w nowopowstałym centrum wystawienniczym Expo Silesia. Wystawcom oddajemy do dyspozycji 13 tys. m kwadratowych powierzchni w najnowocześniejszym tego typu obiekcie w tej części Polski. Obiekt jest doskonale skomunikowany, położony w bliskości najważniejszych tras łączących Śląsk z Warszawą, Krakowem, Łodzią i Wrocławiem. Tak jak wspomniałam już wcześniej, Targi Fitness, Zdrowie i Uroda KeepFIT towarzyszyć będą Międzynarodowym Targom Turystyki, Rekreacji i Wypoczynku INTOUREX. Szacujemy że stoiska firm z branż Fitness, Wellness i Spa zajmą do 1.000 m kw. powierzchni wystawienniczej.

 

 S.B: To 1-sza edycja KeepFIT. Czy są jakieś preferencyjne warunki dla wystawców z uwagi na pierwszą edycję targów?

A.O: Wszystkie firmy, które nadeślą swoje zgłoszenie do końca listopada mogą liczyć na prawie 15-procentowy upust cenowy. Dla nich wszystkich przygotowaliśmy preferencyjne ceny powierzchni wystawienniczej. W związku z nowatorską formułą KeepFIT zachęcamy naszych wystawców i partnerów do współorganizacji imprez towarzyszących, oferując w zamian dodatkowe możliwości reklamy i promocji.

 

 S.B: Jak będzie wyglądało wsparcie medialne tej imprezy?

A.O: W celu dotarcia do jak największej grupy wystawców i zwiedzających, przygotowaliśmy szeroką kampanię promocyjną i reklamową. Obejmują one prasę branżową i codzienną, radio oraz portale internetowe. Informacje o KeepFIT docierają do ogromnej liczby odbiorców za pośrednictwem naszych partnerów medialnych i merytorycznych, głównie poprzez systematyczną wysyłkę newsletterów. Planujemy reklamę outdoorową – plakaty na terenie aglomeracji śląskiej, w fitness klubach, salonach kosmetycznych i odnowy biologicznej, uczelniach, a także szkołach.

 

S.B: Kto odwiedzi KeepFIT?
A.O: Połączenie branżowej i konsumenckiej formuły targów sprawia, ze są one skierowane do dużego grona zwiedzających. KeepFIT będzie niewątpliwie dobrym miejscem spotkań dla specjalistów branży fitness i wellness. Jednakże głównym celem i założeniem targów jest zachęcenie jak największej grupy ludzi do zdrowego stylu życia. KeepFIT to trzy dni festiwalu dla wszystkich, podczas którego będzie można wybrać odpowiednią dla siebie formę aktywności i rekreacji, poradzić się specjalistów od ćwiczeń i żywienia, spotkać się z kosmetologiem, wybrać strój do ćwiczeń bądź zdecydować się na swój własny sprzęt ćwiczeniowy do domu.

 

S.B: Jakie niespodzianki czekają na odwiedzających KeepFIT?
A.O: Niespodzianki przestają być niespodziankami w momencie gdy się je ujawnia. Jedno jest pewne – wraz ze współpracującymi firmami i stowarzyszeniami przygotowaliśmy dla zwiedzających dużo atrakcji. Będzie można wziąć aktywny udział w zajęciach fitness, wystartować w konkurencjach sprawnościowych, spróbować swych sił w konkursach. Na targach pojawi się również kilka znanych osób ze świata Fitness i Wellness. O wszystkich szczegółach będziemy na bieżąco informować na naszej stronie internetowej www.keepfit.com.pl oraz w newsletterach.

 

Rozmawiał Piotr Urbański

wróć



Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: