Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

 
 
 

więcej

więcej

Reklama


Nowości rynkowe

Efektywna obsługa rezerwacji w klubie sportowym

2010-12-28

Jesteś właścicielem klubu sportowego? Wynajmujesz korty do tenisa, czy squasha? Masz problem z efektywnym zarządzaniem rezerwacjami? Chcesz obniżyć czas obsługi klienta? A może chcesz uniknąć ręcznego obliczania opłat i podsumowywania wyników? Jeżeli choć na jedno z tych pytań dopowiedziałeś twierdząco system Rezerwuj.net jest dla Ciebie

 

System Rezerwuj.net (www.e-rezerwuj.net) został stworzony w celu zapewnienia sprawnej obsługi sprzedaży rezerwacji miejsc w klubach sportowych, boiskach, i wszędzie tam gdzie występuje potrzeba kontrolowania osób i zarządzania miejscami. System został zaprojektowany i zbudowany tak, aby do minimum skrócić czas obsługi klienta rezerwującego miejsce, kort tenisowy, squash-owy czy np. tor bowlingowy. 

 

Korzystając z Rezerwuj.net możliwe jest prowadzenia rezerwacji dla niemal każdego rodzaju usługi, o dowolnym czasie trwania, z podziałem na pracowników oraz sale, gabinety lub urządzenia. Osoby obsługujące program nie mają kontaktu z nadmierną ilością informacji, co w połączeniu z nowoczesnym, intuicyjnym i łatwym w obsłudze panelem użytkownika pozwala na znacznie bardziej efektywną organizację pracy.

 

Z punktu widzenia klubu sportowego system umożliwia znaczną pomoc w obsłudze jego codziennej działalności poprzez zarządzanie salami, pokojami ćwiczeń, czy kortami i boiskami w zakresie:

 

- programowego „uruchamiania” np.kortu z poziomu aplikacji: włączenie oświetlenia, klimatyzacji, otwarcie drzwi;
- aktywacji rezerwacji przez Klienta za pomocą dostarczonej mu karty chipowej i systemu sieci czytników, przy każdym zarządzanym obiekcie.

 

Dodatkowo istnieje możliwość integracji z systemami powiadomień Klientów, takimi jak SMS, e-mail, czy tak popularne ostatnio komunikatory internetowe (jak GG, Skype, itp.) w celu szybkiego przekazywania informacji do klienta, niezależnie od jego aktualnego położenia. Jest to świetny sposób na przekazywanie dodatkowych informacji dla członków klubu czy klientów. Za pomocą tzw. „instant messagingu” możemy przekazywać na przykład informacje o: nadchodzących rezerwacjach, przygotowywanych imprezach specjalnych (np. turniejach), specjalnych promocjach cenowych.

wróć


Archiwum
Dodaj komentarz


  10 ostatnich wiadomości w tej kategorii: