Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Galerie
Reklama |
Nowości rynkoweOsobisty Trener Żywienia2006-11-28 Kategoria: Aparatura medyczno - badawcza W efekcie badań prowadzonych przez Philips powstał - oparty na Internecie - program Osobisty Trener Żywiania (Personal Nutrition Coach), który pomaga użytkownikom w kontrolowaniu tego, co jedzą. Program dostarcza wiedzę o zdrowotnych aspektach spożywanych posiłków i motywuje do stosowania optymalnych wzorców żywieniowych.
Chociaż większość z nas zdaje sobie sprawę z tego, że częścią zdrowego trybu życia jest właściwe odżywianie, czasami potrzebujemy pomocy w wyborze odpowiednich produktów. Pracownicy, którzy regularnie spożywają obiady w firmowej stołówce, mają teraz taką pomoc pod ręką. Nowy, internetowy system zdrowego odżywiania Philips może automatycznie monitorować nawyki żywieniowe i dostarczać oparte na tej podstawie informacje zwrotne. Elektroniczna płatność przy użyciu firmowej karty jest powszechną praktyką w wielu firmowych restauracjach czy kantynach. System Philips nie tylko zadba o rachunek, ale również przekaże szczegóły zakupu do Osobistego Trenera Żywienia. Na serwerze każdy posiłek zostanie zanalizowany pod kątem wartości odżywczych, zawartości kalorii, tłuszczu, węglowodanów, protein i błonnika. Wyniki analizy przekazane zostaną na osobistą stronę www użytkownika, do której posiadać będzie własne hasło dostępu. Po wprowadzeniu do systemu kilku dodatkowych informacji przez użytkownika, m. in. wzrostu, wagi oraz wagi docelowej, a także poziomu dziennej aktywności fizycznej, serwer automatycznie obliczy wskaźnik BMI (body mass index) i poziom energii (przyjmowane/spalane kalorie). Kiedy jest to możliwe, system oszacuje również czas potrzebny użytkownikowi do osiągnięcia docelowej wagi. „Wiele systemów nadzorujących dietę wymaga żmudnego i czasochłonnego ręcznego nagrywania informacji o przyjmowanych posiłkach oraz ćwiczeń, które często zniechęcają użytkowników” – mówi Fred Boekhorst, Senior Vice President i manager Digital Society Program w Philips Research. „Odkąd Osobisty Trener Żywienia Philips decyduje o nawykach żywieniowych bezpośrednio podczas dokonywania zakupów, problemy te nie istnieją. Natomiast poprzez otrzymywanie indywidualnej informacji zwrotnej i podpowiedzi dotyczących zdrowego odżywiania użytkownik będzie bardziej zmotywowany.” Osobisty Trener Żywienia Philips spełnia nie tylko rolę doradcy żywienia. Jest on również interaktywnym trenerem, który może zarekomendować odpowiednią dietę, opracować plan ćwiczeń fizycznych i wyznaczyć cele. Posiada on również strony WWW o charakterze edukacyjnym, na których można wypełnić szereg kwestionariuszy o diecie oraz zdobyć użyteczne przepisy. Philips właśnie rozpoczął mającą trwać 3 miesiące próbę Osobistego Trenera Żywienia. Będzie ona przeprowadzana w trzech restauracjach w kampusie w Eindhoven (Holandia). Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) jest światowym liderem w ochronie zdrowia, stylu życia oraz technologii, dostarczając urządzenia, usługi oraz rozwiązania zgodne z przyrzeczeniem marki „sense and simplicity”. Philips, z centralą w Holandii, zatrudnia około 125 500 pracowników w ponad 60 krajach na całym świecie. W 2005 roku światowa sprzedaż Philips osiągnęła 30,4 mld Euro. Philips jest światowym liderem na rynku diagnostycznego sprzętu medycznego, systemów monitorowania stanu zdrowia pacjenta, energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych, drobnego AGD oraz elektroniki użytkowej. Dodatkowe informacje na stronach www.philips.com/newscenter. -
10 ostatnich wiadomości w tej kategorii:
|
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaMapa aktywnychWybierz na mapie województwo, w którym chcesz odszukać obiekty sportowe. Reklamy Adkontekst |