Menu

Forum

Zaloguj się na forum
Login:
Hasło:
 
 Zapomniałem hasła
 Rejestracja

Ostatnie wiadomości

więcej

Galerie

więcej

Reklama


Temat miesiąca

Program isponewcomers na ispo winter 08

Kategoria: Aktualności


 

 

Międzynarodowe Targi Branżowe Sprzętu i Mody Sportowej ispo winter
27-30 stycznia 2008, Monachium

Program isponewcomers -
Oferta specjalna dla młodych marek sportowych zainteresowanych prezentacją na targach ispo winter 2008

 
Co to jest program isponewcomers?

Program isponewcomers to stworzona przez organizatora targów ispo (Messe München GmbH) profesjonalna platforma prezentacji marek sportowych przygotowujących się do wejścia na rynek międzynarodowy.
Oferta skierowana jest do młodych i dynamicznie rozwijających się firm oferujących ciekawe (innowacyjne) i dobre jakościowo produkty (zarówno sprzęt, jak również odzież i akcesoria sportowe), dystrybuowane dotychczas głównie na krajowym rynku. Celem projektu jest udzielenie aktywnego wsparcia w procesie dalszego rozwoju tych marek, pomocy przy nawiązywaniu pierwszych kontaktów handlowych na rynku międzynarodowym, czemu służyć ma właśnie specjalna, profesjonalnie przygotowana platforma prezentacji (isponewcomers Village), cyklicznie pojawiająca się na zimowych targach ispo winter i letnich ispo SPORT & STYLE.
Zgromadzenie nowych, dynamicznie rozwijających się marek w jednym miejscu, w ramach specjalnie oznaczonej platformy isponewcomers Village ma ułatwić przedstawicielom międzynarodowego handlu branżowego oraz mediom branżowym dostęp do informacji na temat dobrze prosperujących na lokalnych rynkach nowych marek sportowych i produktów, jakie one oferują.

 
Kto może uczestniczyć w programie isponewcomers podczas targów ispo winter?

Firmy związane z branżą sportową, które spełniają poniższe kryteria:

- posiadają ciekawy (innowacyjny) i dobry jakościowo produkt (markę), który jest związany z jakimkolwiek segmentem sportowym i był dystrybuowany dotychczas głównie na rynku krajowym
- nigdy wcześniej nie wystawiały się na targach ispo w Monachium
- planują zaistnieć na rynku międzynarodowym i rozpocząć lub rozwinąć eksport
- są gotowe zobowiązać się do uczestnictwa w 3 kolejnych edycjach targów ispo
(uwaga: jest to warunek konieczny uczestnictwa w tym programie!)

  
Jaki jest koszt udziału w programie isponewcomers?

UWAGA: Aby stać się uczestnikiem programu isponewcomers i skorzystać z preferencyjnych warunków udziału w targach, firma musi zobowiązać się do uczestnictwa w trzech kolejnych edycjach ispo tj.:
- ispo winter 2008 (27-30 stycznia 2008)
- ispo SPORT & STYLE 2008 (29 czerwca- 1 lipca 2008)
- ispo winter 2009 (1-4 luty 2009)

Koszt udziału w poszczególnych edycjach targów ispo dla uczestników programu isponewcomers kształtuje się następująco:
- pierwsza prezentacja (ispo winter 2008): 2500 Euro netto
- druga prezentacja (ispo SPORT&STYLE 2008): 3000 Euro netto
- trzecia prezentacja (ispo winter 2009): normalna cena jak przy wynajmie standardowego stoiska indywidualnego + elementy dodatkowe (jak poniżej)

  
Jakie są korzyści z udziału w programie isponewcomers?

Pierwsza prezentacja – ispo winter 2008:

Koszt pakietu: 2500 euro netto

W skład oferty pakietowej podczas pierwszej prezentacji firmy na targach wchodzą następujące elementy:

- Stoisko z zabudową (20 m2)
Każdy uczestnik projektu isponewcomers otrzymuje od targów stoisko wraz z kompletną zabudową – 20 m2 (zabudowa otwarta) w ramach powierzchni isponewcomers Village, specjalnie wyodrębnionej w tym celu w hali poświęconej prezentacji innowacji i najnowszych trendów (trends & innovations) – centralna lokalizacja, przy głównych ciągach komunikacyjnych.

Zabudowa całej isponewcomers Village jest jednolita dla wszystkich uczestników i zawiera podstawowe elementy potrzebne do ekspozycji (ścianki działowe, wykładzina, podłączenie prądu, oświetlenie, półki i regały do prezentacji produktów). Organizator zapewnia także sprzątanie i ochronę tej powierzchni.
Wystawca ma oczywiście możliwość dokonania indywidualnej aranżacji swojego stoiska, dostosowanej do potrzeb prezentowanego przez niego produktu. Wszystkie stoiska uczestników projektu są oznaczone logiem programu isponewcomers.

 Koszt zakwaterowania podczas targów
Pierwszym 5 firmom, które zgłoszą swój udział w programie isponewcomers, targi ispo oferują jeden bezpłatny pokój 2-osobowy dla personelu stoiska w eleganckim hotelu w okresie trwania targów (możliwość rezerwacji noclegu od dnia poprzedzającego targi).

 Pakiet usług marketingowych i PR
Organizator targów ispo zapewnia wszystkim markom uczestniczącym w programie isponewcomers bezpłatny pakiet usług z zakresu marketingu i public relations przed, w trakcie oraz po zakończeniu targów z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacji, którymi dysponują targi ispo (przykłady: katalog wystawców, publikacje targowe: ispo_preview, ispo_review, ispo_daily news, ispo trend book, prowadzone w kilku językach strony internetowe ispo-winter.com oraz ispo-sportstyle.com: ispo-newsletter (w 3 jęz.: niem., ang. i pol.), promocja podczas konferencji prasowych i road shows organizowanych przez targi ispo w kraju i zagranicą i wiele in.).

 Dodatkowe elementy
Uczestnik programu isponewcomers nie jest obciążany przez organizatora następującymi opłatami: opłatą rejestracyjną, opłatą na rzecz AUMA, opłatą za wpis do katalogu, które są opłatami obowiązkowymi dla zwykłego indywidualnego wystawcy. Dzięki temu uczestnik isponewcomers oszczędza dodatkowo ok. 300 euro netto.
Każdy wystawca otrzymuje 3 bezpłatne wejściówki dla personelu stoiska.

Druga prezentacja – targi ispo SPORT&STYLE 2008

Koszt pakietu: 3000 euro netto

W skład oferty pakietowej wchodzą następujące elementy:
 
 Stoisko z zabudową (25 m2)
Każdy uczestnik projektu isponewcomers otrzymuje od targów stoisko wraz z kompletną zabudową – 25 m2 (zabudowa otwarta) w ramach powierzchni isponewcomers Village, specjalnie wyodrębnionej w tym celu w hali poświęconej prezentacji innowacji i najnowszych trendów (trends & innovations)- centralna lokalizacja, przy głównych ciągach komunikacyjnych.

Zabudowa całej isponewcomers Village jest jednolita dla wszystkich uczestników i zawiera podstawowe elementy potrzebne do ekspozycji (ścianki działowe, wykładzina, podłączenie prądu, oświetlenie, półki i regały do prezentacji produktów). Organizator zapewnia także sprzątanie i ochronę tej powierzchni.
Wystawca ma oczywiście możliwość dokonania indywidualnej aranżacji swojego stoiska, dostosowanej do potrzeb prezentowanego przez niego produktu. Wszystkie stoiska uczestników projektu są oznaczone logiem programu isponewcomers.

 Koszt zakwaterowania podczas targów
Pierwszym 5 firmom, które zgłoszą swój udział w programie isponewcomers, targi ispo oferują jeden bezpłatny pokój 2-osobowy dla personelu stoiska w eleganckim hotelu w okresie trwania targów (możliwość rezerwacji noclegu od dnia poprzedzającego targi).

 Pakiet usług marketingowych i PR
Organizator targów ispo zapewnia wszystkim markom uczestniczącym w programie isponewcomers bezpłatny pakiet usług z zakresu marketingu i public relations przed, w trakcie oraz po zakończeniu targów z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacji, którymi dysponują targi ispo (przykłady: katalog wystawców, publikacje targowe: ispo_preview, ispo_review, ispo_daily news, ispo trend book, prowadzone w kilku językach strony internetowe ispo-winter.com oraz ispo-sportstyle.com: ispo-newsletter (w 3 jęz.: niem., ang. i pol.), promocja podczas konferencji prasowych i road shows organizowanych przez targi ispo w kraju i zagranicą i wiele in.).

 Dodatkowe elementy
Uczestnik programu isponewcomers nie jest obciążany przez organizatora następującymi opłatami: opłatą rejestracyjną, opłatą na rzecz AUMA, opłatą za wpis do katalogu, które są opłatami obowiązkowymi dla zwykłego indywidualnego wystawcy. Dzięki temu uczestnik isponewcomers oszczędza dodatkowo ok. 300 euro netto.
Każdy wystawca otrzymuje 3 bezpłatne wejściówki dla personelu stoiska.

Trzecia prezentacja - ispo winter 2009

Koszt pakietu: zwykła cena oferowana indywidualnym wystawcom*
* ceny powierzchni na targach ispo winter 2009 będą znane dopiero na wiosnę 2008

W skład oferty wchodzą następujące elementy dodatkowe:

 Pakiet usług marketingowych i PR
Organizator targów ispo zapewnia wszystkim markom uczestniczącym w programie isponewcomers bezpłatny pakiet usług z zakresu marketingu i public relations przed, w trakcie oraz po zakończeniu targów z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacji, którymi dysponują targi ispo (przykłady: katalog wystawców, publikacje targowe: ispo_preview, ispo_review, ispo_daily news, ispo trend book, prowadzone w kilku językach strony internetowe ispo-winter.com oraz ispo-sportstyle.com: ispo-newsletter (w 3 jęz.: niem., ang. i pol.), promocja podczas konferencji prasowych i road shows organizowanych przez targi ispo w kraju i zagranicą i wiele in.).

 Wejściówki
Każdy wystawca wynajmujący od organizatora targów stoisko o powierzchni co najmniej 16 m2 otrzymuje 3 bezpłatne wejściówki dla personelu stoiska na czas targów.

 
Jak zgłosić firmę do programu isponewcomers?

Formularze zgłoszenia udziału w programie isponewcomers są przesyłane na indywidualne zapytanie. Zainteresowanych ofertą prosimy o kontakt z Polskim Przedstawicielstwem Targów ispo:
Kontakt w Polsce: Joanna Biernacka-Goworek, e-mail: jbiernacka@targiwmonachium.pl,
tel. 022- 890 90 53 lub bezpośrednio z organizatorem targów ispo winter:
Kontakt w Niemczech: Jose Moreno-Tapia Rivas, tel.: 0049 89 949 20157, e-mail: jose@ispo.com

UWAGA: Ze względu na duże zainteresowanie, jakim cieszy się program isponewcomers wśród międzynarodowych firm sportowych i stosunkowo niewielką liczbę uczestników przyjmowanych do udziału w tym projekcie, organizator targów zastrzega sobie prawo do wyboru marek, jakie zostaną dopuszczone do uczestnictwa. Czynnikiem decydującym o możliwości udziału w programie isponewcomers będzie, oprócz konieczności spełnienia wszystkich wyżej wymienionych kryteriów, także kolejność i terminowość zgłoszeń.

Jeśli chcieliby Państwo wziąć udział w programie isponewcomers i Państwa firma spełnia wszystkie w/w kryteria, zachęcamy Państwa do jak najszybszego nadsyłania zgłoszeń.

Termin nadsyłania zgłoszeń do programu isponewcomers podczas ispo winter 2008: 
15 września 2007

wróć

Archiwum
Dodaj komentarz