Strona główna | Aktualności | Nowości Rynkowe | Katalog Firm | Kalendarium | Przegląd Prasy | Targi Branżowe | Eksperci | Forum | Archiwum | ||||||||||
|
|
MenuForumOstatnie wiadomości
Galerie
Reklama |
KalendariumMarketing i Sponsoring Sportowy - szkolenie21-07-2005 Kategoria: Szkolenia Poznaj fascynujący świat sportu i przekonaj się jakie korzyści może on dać Twojej firmie Szanowni Państwo Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w unikalnym i wyjątkowym seminarium szkoleniowym pt. MARKETING I SPONSORING SPORTOWY Podczas seminarium dowiecie się Państwo :
Zapoznamy też Państwa z profesjonalnymi i trudno dostępnymi badaniami rynku sportowego ! Podczas seminarium swoją wiedzą podzielą się z Państwem najwybitniejsze autorytety z dziedziny marketingu i zarządzania w sporcie. Wśród nich będą m.in. : Jerzy Engel - Trener Mistrza Polski Wisły Kraków - najlepszej polskiej drużyny piłkarskiej i były selekcjoner Reprezentacji Polski Grzegorz A. Kita - Prezes Zarządu firmy Sport Management Polska, były Dyrektor Generalny Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa i Wiceprezes Klubu Piłkarskiego Polonia Warszawa, prekursor przedmiotu "Zarządzanie klubem sportowym" i wykładowca na Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie. Adam Czarnecki - Wiceprezes Zarządu ARC Rynek i Opinia, jedynej firmy w Polsce przeprowadzającej profesjonalne badania rynku sportowego (Sponsoring Monitor). Prof. Andrzej Sznajder - szef katedry Euromarketingu w Szkole Głównej Handlowej oraz autor wielu publikacji na temat sponsoringu sportowego Program szkolenia Seminarium – szkolenie MARKETING I SPONSORING SPORTOWY Areny sportowe – komercyjne świątynie XXI wieku
Jak efektywnie alokować budżety reklamowe w przedsięwzięciach sportowych ?
Termin 21 lipca 2005 (czwartek)
Miejsce Warszawa. Hotel Ibis Stare Miasto
Koszt udziału 1400 zł + 22% VAT
8:00 - 9:00 Rejestracja 9:00 - 10:00 Sport – dlaczego warto (wprowadzenie)
Prelegent : Grzegorz A. Kita, Prezes Zarządu Sport Management Polska
10:00 – 11:00 Sponsoring – zagadnienia podstawowe
Prelegent : Andrzej Sznajder, Profesor, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Euromarketingu
11:00 Przerwa na kawę 11:15 – 12:30 Zainteresowanie sportem - analizy i badania sportowe. Dane statystyczne.
Prelegent : Adam Czarnecki, Wiceprezes Zarządu, ARC Rynek i Opinia
12:30 Obiad w Domu Restauracyjnym Gessler na Rynku Starego Miasta 13:45 - 14:45 Finanse sponsoringu i ceny nośników reklamowych
Prelegent : Grzegorz A. Kita, Prezes Zarządu, Sport Management Polska
14:45 Przerwa na kawę 15:00 - 15:45 Współpraca ze sponsorem
Prelegent : Jerzy Engel, Trener, Klub Piłkarski Wisła Kraków S.S.A.
15:45 -17:00 Umowy sponsoringowe
Prelegent : Grzegorz A. Kita, Prezes Zarządu, Sport Management Polska
17:00 – 18:00 Indywidualne pytania dodatkowe i konsultacje dodatkowe
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY Jeżeli chcecie Państwo wziąć udział w szkoleniu prosimy o wypełnienie i odesłanie Formularza Zgłoszeniowego dostępnego tutaj za pomocą faxu lub maila lub do pobrania go ze strony firmowej www.sportmanagement.pl
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt : Wojciech Franczak - tel. 606 353 947 Sport Management Polska, 03-111 Warszawa , Ul. Podróżnicza 17 F tel + 48 (22) 4993302 , fax + 48 (22) 4997070 , e-mail: biuro@sportmanagement.pl
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
Uprzejmie informujemy również , że w naszej ofercie dostepne są również szkolenia zamknięte dokonywane w siedzibach firm. |
NewsletteryKalendariumNajbliższe wydarzenia: VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej23-09-2009 W dniach 14-16 października 2009, odbędą się VII Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej. Miejsce : /Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska, Warszawa, ul. Marsa 56c/
SondaMapa aktywnychWybierz na mapie województwo, w którym chcesz odszukać obiekty sportowe. Reklamy Adkontekst |